تنها بازیکن حرفه ای دنیا که خالکوبی روی بدن خود ندارد (عکس)

© AFP 2023 / Javier SorianoФутболист Криштиану Роналду
Футболист Криштиану Роналду - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رونالدو تنها بازیکن حرفه ای فوتبال دنیا است که حتی یک خالکوبی هم روی بدن خود ندارد

به گزارش اسپوتنیک، با نگاهی به تصاویر افرار مشهور دنیای فوتبال در جهان می توان مشاهده نمود که اکثر فوتبالیت های مطرح جهان بر روی بدن خود دست کم یک تاتو دارند. در این میان موضوعی در میان کاربران مورد بحث قرار میگیرد که چرا کریس رونالدو بر روی بدن خود هیچگونه خالکوبی انجام نداده است.

بر اساس آنچه که در فضای مجازی از رونالدو پرتغالی به اشتراک گذاشته می شود می توان مشاهده نمود که که به صورت مرتب خون می دهد و به همین خاطر است که ترجیح می دهد بر روی بدن خود هیچ چیزی خالکوبی نکند. بسیاری از کاربران به او لقب "تنها بازیکن حرفه ای دنیا که خالکوبی روی بدن خود ندارد" داده اند.


این موضوع مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و اکثر طرفداران او به این خاطر او را مورد تعریف و تمجید قرار می دهند.

یادآور می شویم که کریستیانو رونالدو که عموماً با نام کریس رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال رئال مادرید اسپانیا و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند و تا کنون توانسته بسیاری از رکوردهای فوتبال را جابه‌جا کند. همچنین بارها اعلام شده است که او به خاطر فعالیت های جسمانی منظم و تغذیه درست، صاحب یک بدن ایده آل برای انسان است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала