طبخ گوشت گربه در چین

© Sputnik / Natalia SeliverstovaКошка породы шотландская вислоухая на выставке "Зимний кубок Кот-Инфо" в Москве
Кошка породы шотландская вислоухая на выставке Зимний кубок Кот-Инфо в Москве - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پانصد گربه آماده فروش به رستوران ها در چین نجات یافتند. گوشت آنها آماده طبخ در رستوران بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از منبع خبری "چاینا مورنینگ اسپورت"، در شهر جیوجیان در استان جیانگ سو چین واقع در شرق این کشور، یک فرد به خاطر نگهداری حدود 500 گربه در خانه اش دستگیر شد.

به گزارش پلیس، تمامی این حیوانات خانگی برای فروش به رستوران ها در این مکان نگهداری می شدند. فرد مذبور قصد داشت گوشت این گربه ها را به عنوان گوشت خرگوش به فروش برساند.

یکی از همسایگان مرد موفق به کشف این گربه ها شد. او در ابتدا شاهد ناپدید شدن حیوانات خانگی خود و سپس دیگر اهالی محل شد. در حالی که مرتبا" از یکی از خانه های اطراف صدای جیغ و میو گربه می آمد.

پلیس پس از رسیدن مهاجم، در ابتدا ده گربه را در حیاط پیدا کرد، سپس تعداد بیشتری از گربه در خانه وی کشف شد. این گربه ها در قفس نگهداری می شدند، و در کنار آنها یک سیستم خنک کننده هوا بود تا گربه ها از گرما می میرند. پلیس می گوید این مرد نه تنها حیوانات ولگرد را شکار می کرد، بلکه اقدام به سرقت حیوانات خانگی و اهلی محل نیز نموده است.

قیمت هر گربه برای فروش گوشت آن، به میزان 30 یوان (4.4 دلار) تخمین زده شده است.

شایان ذکر است، پیش از این در ماه نوامبر 2016 در یکی دیگر از استان های چین "سیچوان"، در یک انبار حدود یک تن از گوشت تازه و منجمد گربه یافت شد. فرد بازداشت شده قصد داشت این گوشت ها را به عنوان خرگوش به فروش برساند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала