پوتین: آمریکا مخالف قدرت گیری روسیه در اوکراین است

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: آمریکا مخالف قدرت گیری روسیه در اوکراین است
پوتین: آمریکا مخالف قدرت گیری روسیه در اوکراین است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین در فیلم مستند "مصاحبه با رهبر روسیه"، اهداف سیاسی آمریکا در اوکراین را ذکر نمود. آمریکا نمی خواهد روسیه به کشور اوکراین نزدیک شود و قدرت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مصاحبه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با الیور استون (کارگردان معروف آمریکایی — سازنده فیلم مستندی در باره رهبر روسیه) گفت، ایالات متحده آمریکا نمی خواهد روسیه به کشور اوکراین نزدیک شود، زیرا این نزدیکی باعث قدرت گیری بیشتر روسیه می گردد.    

در بخش دوم از مستند این کارگردان آمریکایی، پوتین در مصاحبه خود می گوید: ""فلسفه سیاست بین المللی آمریکا در این منطقه این است که، مانع ایجاد روابط حسنه بین اوکراین و روسیه شود، چرا که آمریکا این موضوع را به عنوان تهدید می بیند. به عقیده برخی، این امر موجب رشد قدرت روسیه می گردد و باید از ایجاد روابط حسنه بین روسیه و اوکراین جلوگیری نمود".

به نقل از رئیس جمهور روسیه، برخی از جریان ها در ایالات متحده و اروپا از ناآرامی ها در اوکراین پشتیبانی می کنند، آنها از طریق عناصر رادیکال این کار را انجام می دهند. این امر مانع آزادی انتخاب مردم اوکراین می شود.

شایان ذکر است، در بخش اول مستند "رهبر روسیه" —  پوتین در خصوص رابطه خود با گورباچف، دستاوردهای ورزشی خود و نظراتش در خصوص روابط اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده آمریکا سخن می گوید.  

فیلم مستند الیور استون با عنوان "مصاحبه با رهبر روسیه — پوتین"در چهار از تاریخ 12 تا 15 ژوئن در کانال "شو تایم" پخش خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала