پیش بینی استعفای ترامپ

CC BY 2.0 / Jason Ippolito / US CapitalЗдание Капитолия США в Вашингтоне
Здание Капитолия США в Вашингтоне - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نانسی پلوسی رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا پیش‌بینی کرد پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سرانجام موجب استعفای خودخواسته دونالد ترامپ می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک ، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولیتیکو می نویسد نانسی پلوسی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا، پیش‌بینی کرد پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ارتباط برخی مقامات روس با کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ موجب خواهد شد رئیس جمهور آمریکا به شکل خودخواسته استعفا دهد.
پلوسی معتقد است دموکرات‌ها باید صبور باشند تا تحقیقات در مورد پرونده دخالت روسیه به سرانجام برسد، به ویژه باید منتظر نظر نهایی «رابرت مولر» مشاور ویژه این پرونده بود.
به گفته وی، در پایان تحقیقات، دیگر نیازی نیست دموکرات‌ها تلاشی برای بیرون کردن ترامپ از اتاق بیضی‌شکل کاخ سفید انجام دهند زیرا وی به شکل خودخواسته استعفا خواهد داد.
پلوسی همچنین باور دارد اگر ترامپ دستور اخراج مولر را صادر کند- امری که برخی از نزدیکان ترامپ، وی را تشویق به انجام آن می‌کنند- دلیل کافی در اختیار خواهد بود تا جمهوری‌خواهان بطور جدی تصمیم بگیرند از سوی حزب اقدامی علیه رئیس جمهور انجام دهند.
نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا این اظهارات را پشت درهای بسته و در جلسه روز سه‌شنبه بیان کرده بود. وی در این جلسه سعی داشت قانون‌گذاران را به اعلام جرم علیه رئیس جمهور آمریکا تشویق کند.
پلوسی معتقد است ترامپ و نزدیکانش اقدامات زیادی در متوقف کردن و یا سنگ‌اندازی مقابل تحقیقات مرتبط با پرونده روسیه انجام داده‌اند.
جیمز کومی رئیس سابق اف‌بی‌آی نیز در جلسه استماع هفته گذشته کنگره، ترامپ را به دروغگویی درباره پرونده روسیه متهم کرده بود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала