پوتین: کاغذبازی در ادارات آمریکا بسیار پررنگ است

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: کاغذبازی در ادارات آمریکا بسیار پررنگ است
پوتین: کاغذبازی در ادارات آمریکا بسیار پررنگ است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پوتین در مصاحبه با الیور استون، سیستم سیاسی آمریکا ، بروکراتی (کاغذبازی) در دستگاه های دولتی این کشور را به چالش کشاند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مصاحبه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با الیور استون (کارگردان معروف آمریکایی — سازنده فیلم مستندی در باره رهبر روسیه) گفت، ایالات متحده آمریکا دارای یک دستگاه بسیار قدرتمند اما بوروکراتیک است. این کاغذبازی ها گاهی اوقات مانع  بزرگی در کارها ایجاد می نماید. پوتین در بخش دوم مستند الیور استون این سخنان را بیان نمود، این مستند هم اکنون در کانال "شو تایم" آمریکا در حال پخش است.

پوتین در ادامه می افزاید: "بوروکراسی در ایالات متحده آمریکا بسیار پررنگ است. نامزدها قبل از انتصاب به پست ریاست جمهوری از این خبر ندارند. اما بلافاصله پس از این که رئیس جمهور انتخاب می شود و بر سر کار می آید، تازه این زنجیره چند تنی دست و پایش را می بندد".

رئیس جمهور روسیه در پایان گفت، به عنوان مثال باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا  - یک قربانی بوروکراسی و همکاران سابق خود می باشد. او می خواست زندان گوانتانامو را برای همیشه ببندد، اما او شکست خورد، زیرا کاغذبازی مانع کار وی می شد. اما من مطمئنم که باراک اوباما از ته دل می خواست تا این کار را به سرانجام برساند".

شایان ذکر است، در مستند "رهبر روسیه" —  پوتین در خصوص رابطه خود با گورباچف، دستاوردهای ورزشی اش و نظرات خود در خصوص روابط اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده آمریکا سخن می گوید.  

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала