اعلام لایحه قانونی تحریم های جدید علیه روسیه در مجلس کنگره امریکا

CC BY 2.0 / Jason Ippolito / US CapitalЗдание Капитолия США в Вашингтоне
Здание Капитолия США в Вашингтоне - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجلس کنگره امریکا لایحه قانونی تحریم های جدید علیه روسیه را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، طبق این سند، بانک های روسیه که تاکنون مشمول تحریم های روسیه شده بودند به مدت 90 تا 14 روز محدود خواهند شد. هرگونه معامله اشخاص حقیقی از طریق این بانک ها ممنوع بوده و عملیات نقل و انتقال پولی تمامی معاملات و سایر روابط تجاری بیش از 14 روز به طول خواهد انجامید. طبق این سند، شهروندان امریکایی و شرکت ها اجازه تخصیص اعتبار به مدت بیش از 90 روز به بانک های روسی و شرکت های مرتبط با آنها را ندارند.

مجلس سنای امیکا در حال بررسی چند لایحه قانونی برای وضع تحریم هایی علیه روسیه است، اما هنوز مشخص نیست که بتوانند این تحریم ها را به تصویب برسانند یا خیر

سناتور جون مک کین و بن کاردین پیشنهاد ضع تحریم هایی علیه بخش دفاعی و انرژی را می دهند. سناتورهای مجلس روز پنج شنبه رای مثبت یا منفی خود را به تمهیدات جدید خواهند داد. پس از آن تحریم ها باید در اتاق نمایندگان تایید شده و سپس به امضای کاخ سفید برسند.

اقدامات ضد روسی در راستای اصلاحیه لوایح قانونی تحریم های وضع شده علیه ایران هستند. ضمن این که در این تحریم ها دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا اجازه تضعیف یا لغو تحریم ها را بدون تایید مجلس کنگره ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала