کارگردان فیلمی در باره پوتین می خواست فیلمی در باره احمدی نژاد بسازد

© AFP 2023 / Behrouz Mehriاحمدی نژاد
احمدی نژاد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فیلم اولیور استون به نام«مصاحبه با پوتین» در آمریکا به نمایش درآمد.

به گزارش اسپوتنیک، دوازدهم ماه ژوئن در آمریکا اولین نمایش فیلم «مصاحبه با پوتین» برگزار شد. به عقیده کارگردان آمریکایی، این فیلم آمریکایی ها را با عقاید و نظرات رئیس جمهور روسیه در باره رویدادهایی آشنا می کند که طی 17 سال اخیر رخ دادند.

استون اولین بار نیست که در باره رهبران جهان فیلم می سازد. او دو فیلم مستند در باره فیدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا ساخته است.  در سال 2007 میلادی، استون می خواست فیلم مستندی در باره محمود احمدی نژاد بسازد، اما درخواست او رد شد. در آنزمان، احمدی نژاد، کارگردان آمریکایی را«بخشی از شیطان بزرگ» نامید.

رهبر روسیه انعطاف بیشتری نشان داد. استون بیش از دو سال روی فیلم«مصاحبه با پوتین» کار کرد. طی دو سال او توانست 12 مصاحبه با ولادیمیر پوتین به انجام برساند که جمعا 30 ساعت شد.

کارگردان در مصاحبه با روزنامه«سیدنی مورنینگ هرالد» اعلام  کرد که فیلم«مصاحبه با پوتین» آمریکایی ها را با نظرات ولادیمیر پوتین در باره رویدادهایی که از سال 2000 میلادی به وقوع پیوستند (وی در همان سال رئیس جمهور روسیه شد) و جهان بینی دیگر آشنا می کند.

پوتینی که اولیور استون نشان می دهد، هوکی بازی می کند و به سالن ورزشی می رود، هویج به اسب می دهد. در باره همجنسگراها در زیردریایی ها شوخی می کند، فیلم تماشا می کند و خاطرات کار در«ک.گ.ب» را به یاد می آورد. ولادیمیر پوتین اعتراف کرد که وقت کمی برای بازی با نوه هایش باقی می ماند.

اولین بار ولادیمیر پوتین در فیلم استون به نام «اکراین در آتش» ظاهر شد. در آن فیلم نظر خود در باره رویدادهای کشور و الحاق کریمه به روسیه را تعریف کرد.    

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала