پیام های مردان داعشی در سایت های دوست یابی

© AP Photo / Lee Jin-manپیام های مردان داعشی در سایت های دوست یابی
پیام های مردان داعشی در سایت های دوست یابی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبه نظامیان تنها مانده داعش در سایت های دوستیابی ، به دنبال عشق می گردند.

«به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیپلماسی ایرانی نوشت: وب‌سایت انگلیسی‌زبان «نکاح اسلامی (Islamic Marriage) تبلیغاتی را به ثبت رسانده است که مردانی از سرزمین‌های «جهادی» در عراق و سوریه انجام داده اند و انستیتو تحقیقات خاورمیانه — مستقر در واشینگتن دی‌سی پایتخت ایالات متحده — اعلام کرده است که جهادیون و اسلام‌گرایان افراطی آگهی‌های خود را در صفحات دوستیابی بارگذاری کرده اند.
در سایت این سازمان آمده است: اسلام‌گرایان افراطی و مبارزین داعش در وب‌سایت انگلیسی‌زبان نکاح اسلامی فعالیت می کنند.
این ترس و هراس نیز به وجود آمده است که تروریست‌های داعش از این سایت ها برای یافتن همسر استفاده می‌کنند.
آگهی‌های ثبت‌شده در سایت نکاح اسلامی از جانب مردانی از شهر موصل عراق و پایتخت خودخوانده آنها در رقه سوریه است.
به طور مثال یک مرد در موصل نوشته است: من مردی مطلقه از عراق هستم، دنبال عشق و تفریح با یک زن (همسر) هستم، یک دختر سه ساله دارم، قصد ندارم بچه بیشتری داشته باشم، بعدا راجع بهش بحث می‌کنیم. من در جست‌وجوی همسری برای عشق ورزیدن و سپری کردن اوقاتی خوش با یکدیگر در همه جا هستم. در جای مشخص رومانتیک و شیرینی همچون ترکیه یکدیگر را ملاقات کنیم‌ تا خاطرات شیرینی از عشق ثبت کنیم.
مرد دیگری از موصل نوشته است: من 33 ساله هستم، متاهل، ساکن عراق. علاقه‌مند به ورزش، موسیقی، نواختن پیانو، سینما، اینترنت و عشق‌بازی. دنبال زن روشنفکری هستم که به دوستی و عشق‌بازی در عراق یا کشوری همسایه علاقه‌مند باشد.
مرد دیگری از عراق که دنبال همسر دوم است نوشته است: من مسلمانی هستم که دنبال همسر دوم است تا ایمان خود را تکمیل کنم و زندگی شادی داشته باشم. من به دنبال زن مسلمانی هستم که بخواهد به عنوان همسر دوم با من ازدواج کند و به الله ایمان داشته باشد و به من کمک کند که مرد خوبی باشم و عاشق اسلام باشد. من هر کاری بتوانم برای چنین زنی انجام خواهم داد.
هیچ گونه مدرکی وجود ندارد که پروفایل های ایجاد شده متعلق به مردان داعشی ست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала