جشن صعود ایران به جام جهانی فوتبال (عکس، ویدئو)

© Sputnik / Vladimir Sergeevجشن صعود
جشن صعود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم ملی فوتبال ایران امروز توانست پیش از پایان مرحله مقدماتی جام جهانی صعود خود را برای سفر به روسیه مسجل کند و شادی را برای مردم ایران به ارمغان بیاورد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال ایران از ساعت 21:15 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم ملی ازبکستان بود که با نتیجه 2 بر 0 موفق شد این تیم را شکست دهد و با اقتدار به رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه صعود کند.

در این میان عکس العمل ها و پیام های مختلفی نسبت به این پیروزی و صعود ایران به جام جهانی از سوی افراد و شخصیتهای مختلف در فضای مجازی منتشر شد. در بین تمامی این پیام ها می توان به پیام تبریک حسن روحانی رئیس جمهور ایران اشاره کرد که راه‌یابی مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2018 روسیه را به همه ایرانیان را شاد باش گفت و از جمله بچه ها مچکریم که در انتخابات ریاست جمهوری برای تشکر از وی به کار برده می شد "روحانی مچکریم" استفاده کرد.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران نیز با انتشار تصویری این صعود را به مردم ایران تبریک گفت.

مردم ایران پس از پایان این دیدار و پس از صعود به جام جهانی، در کوچه و خیابان های  شهرهای مختلف این کشور به جشن پایکوبی پرداختند.

​عباس اسماعیل بیگی مدیر کانون هواداران پرسپولیس که سهم عمده ای در هماهنگی هواداران برای تشویق تیم ملی داشت در گفتگو با اسپوتنیک ضمن تبریک به مردم ایران این پیروزی را نتیجه حمایت مردم و تلاش مربیان تیم ملی و دانش بالای کارلوس کیروش سرمرمربی پرتغالی تیم ملی دانست و گفت که تیم های که در جام جهانی روسیه با ایران همگروه شوند باید از این تیم هراس داشته باشند.

​پیروزی تیم ملی ایران، تمام ایرانیان را در سراسر دنیا را به واکنش واداشت و با انتشار تصاویری شادی خود را ابراز کردند.

​ در میان هیاهو و شادی مردم، برخی از کاربران نسبت به عدم حضور بانوان در ورزشگاه ها واکنش نشان دادند.

​​پس از پایان دیدار ایران و ازبکستان در زمان برگزاری نشست خبری کارلوس کیروش سرمربی ایران، بازیکنان این تیم وارد سالن شدند و به سبک رئال مادرید به شادمانی پرداختند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала