حمله هکرهای آمریکایی به کاخ کرملین

© Fotolia / yulenochekkحمله هکرهای آمریکایی به کاخ کرملین
حمله هکرهای آمریکایی به کاخ کرملین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین از حمله هکرهای آمریکایی به سایت اینترنتی رئیس جمهوری روسیه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف اعلام کرد؛ پایگاههای اینترنتی سازمان های دولتی روسیه از جمله کاخ کرملین هر روزانه مورد حمله هکرهای آمریکایی قرار می گیرد.
به گفته وی، حملات سایبری از آمریکا به روسیه هر روز ثبت می شود و سایت رئیس جمهوری نیز یکی از اهداف حمله های سایبری آمریکایی می باشد.
دیمیتری پسکوف در همین حال افزود، مقامات کشور روسیه به اینکه دولت آمریکا این هکرها را پشتیبانی می کند، اعتقادی ندارد.
اواخر اردیبهشت ماه نیز، پایگاههای اینترنتی چند سازمان دولتی روسیه مورد حمله گسترده هکرهای آمریکایی قرار گرفت و فعالیت این سایت ها برای مدتی مختل شد.
فرانتس کلینتسویچ معاون کمیسیون دفاع و امنیت شورای فدراسیون روسیه روز 24 اردیبهشت در بیانیه ای فیس بوکی نوشت: انجام چنین حمله هکری گسترده ای از یک یا چند مرکز که با یکدیگر در ارتباط بودند، بی سابقه و همچنین پدیده ای خطرناک و نگران کننده است و در واقع تهدیدی مستقیم برای مراکز حیاتی جامعه محسوب شده و بشریت را در برابر تروریسم سایبری قرار داده است.
شرکت امنیت سایبری «آواست» نیز اعلام کرد که تاکنون 57 هزار هدف حمله این ویروس را در کشورهای مختلفی از جمله روسیه، اوکراین و تایوان شناسایی کرده است.
ادوارد اسنودن کارمند پیشین سازمان امنیت ملی آمریکا نیز بطور همزمان اعلام کرد که این سازمان پشت صحنه حمله سایبری جهانی قرار دارد و تا کنون 74 کشور را مورد حمله قرار داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала