درگیری پلیس با عناصر داعش در استان هرمزگان (عکس)

© AP Photo / Ebrahim Norooziدرگیری پلیس با عناصر داعش در استان هرمزگان (عکس)
درگیری پلیس با عناصر داعش در استان هرمزگان (عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده انتظامی استان هرمزگان در جنوب ایران، از هلاکت 4 نفر از اشرار مسلح در شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آفتاب نیوز، سردارعزیزالله ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد اخبار موجود مبنی بر تحرک گروه اشرار مسلح در بخش‌های شرقی استان هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
وی افزود: در همین راستا با اجرای طرح‌های عملیاتی، اطلاعاتی و شناسایی فنی و پیچیده و مراقبت دقیق تردد و تحرکات این افراد،عصر روز گذشته ماموران جان بر کف پلیس در کوههای اطراف شهرستان رودان با تیم 4 نفره از این اشرار مواجه و پس از درگیری مسلحانه همه آنان را به هلاکت رساندند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این افراد کشته شده تعداد 4 قبضه اسلحه جنگی، 112 فشنگ جنگی، مقادیری مواد منفجره و پرچمی با آرم داعش کشف شد.

سردار ملکی تصریح کرد: هویت دو نفر از این اشرار به هلاکت رسیده اتباع بیگانه با کارت شناسایی خارجی بوده و هویت افراد دیگر در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد‌: ما در اینجا این اطمینان را به هموطنان عزیز می‌دهیم که با هوشیاری کامل با هر نوع تحرکاتی که باعث ناامنی در منطقه شود مبارزه خواهیم کرد و از هموطنان عزیز درخواست داریم هر نوع موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала