کودک خردسال نجات یافته از حملات تروریستی تهران چه کسی بود؟(عکس)

© Flickr / Sarah Horriganکودک خردسال نجات یافته از حملات تروریستی تهران چه کسی بود؟(عکس)
کودک خردسال نجات یافته از حملات تروریستی تهران چه کسی بود؟(عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بسیاری از ما عکس کودک خردسالی که در زمان حمله به مجلس نجات پیدا کرد را دیده این ولی شاید کمتر کسی بداند که این کودک خردسال در مجلس شورای اسلامی چه کار می‌کرد؟

به گزارش اسپوتنیک، پسربچه دو ساله ای که در زمان حملات تروریست ها به مجلس تهران در محل حادثه بود و زنده جان سالم به سر برد، سورژه رسانه ها و گروه های مختلف در فضای مجازی شده است.

عماد نام این کودک 2 سال و نیمه است که گفته می شود به دلیل داشتن نوعی اختلال در آنزیم های کبدی، توسط مادرش به مجلس آورده شده بود تا بدین ترتیب شاید کمکی برایش پیدا شود. مادر این کودک در مصاحبه با خبرنگارهای خبرگزاری های ایرانی گفته است:
"عماد مبتلا به ام‌پی‌اس نوع دو است در این بیماری آنزیم کبد در بدن تولید نمی‌شود. هم اکنون عماد باید پیوند مغز استخوان شود و در صورتی که خون مورد نظر پیدا نشود باید پیوند کبد صورت گیرد. با انجام پیوند کبد نیز 50 تا 80 درصد امکان بهبودی عماد وجود دارد. هم اکنون 6 نفر برای پیوند مغز استخوان کاندیدا شده‌اند که هزینه آزمایش هر کدام یک میلیون و 600 هزار تومان است همچنین هزینه ارسال خون عماد به کشور آلمان 3 میلیون و 600 هزار تومان است و ما به دلیل مشکلات مالی از عهده پرداخت آن برنمی‌آییم."

همچنین برخی کاربران نیز برای پرداخت هزینه درمان این کودک اعلام آمادگی کرده اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала