تظاهرات های ضد قوانین شریعت در آمریکا

© Sputnik / Stanislav Savelyevتظاهرات های ضد قوانین شریعت در آمریکا
تظاهرات های ضد قوانین شریعت در آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تظاهرات هایی علیه بسط و گسترش قوانین شریعت در چندین شهر آمریکا برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری اسوشیتد پرس در این خصوص اطلاع داد.
تظاهرات ها در بیش از ۲۰ شهر آمریکا از جمله سیاتل، نیویورک، شیکاگو، سن برناندینو برگزار شد. همچنین در خصوص زدو خورد تظاهرکنندگان اطلاع داده شد کسانی که معتقدند این خطرات تحریف بی پایه و اساس اسلام است.
سازمان غیر تجاری امنیت ملی آ اس تی برای آمریکا این راه پیمایی را سازمان دهی کرده بود و تاکید نمود که قوانین شریعت با دموکراسی غرب قابل تطبیق نیست. این سازمان اعلام نمود که مخالف تبعیض بوده و از حقوق کسانی که شریعت درست را منتشر می کنند حمایت می کند.
در سیاتل نیز تظاهرات توسط کسانی انجام شد که این خطرات را بی پایه و اساس تلقی می کنند. تظاهر کنندگان پرچم بزرگی به همراه داشتند که روی آن نوشته شده بود « سیاتل موافق همسایگان مسلمان ماست». ده ها راه پیمایی علیه تصویب قوانین شریعت برگزار شده است. بر اساس اطلاعات این خبرگزاری پس از زد و خورد پلیس از گاز اشک آور استفاده کرد. مقامات از دستگیری سه نفر خبر داده اند.
در ایالت مینه سوتا تقریبا ۱۰۰ نفر در راه پیمایی حضور داشتند همچنین از ۳۰۰ شرکت کننده در تظاهرات مخالف اطلاع داده شد. در شهر سنت پل در ایالت مینه سوتا چند فرد پس از درگیری با تظاهر کنندگان دستگیر شدند. ۲۰ نفر از مخالفین قوانین شریعت در یکی از پارک های آتلانتا در ایالت جورجیا را نیز گرد هم آمده اند.
در شهر شیکاگو ایالت ایلینویس تقریبا ۳۰ نفر در تظاهرات شرکت کردند و پرچم هایی با عنوان « ممنوعیت شریعت» و « شریعت حق زنان را نقض می کند» را به همراه داشتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала