فرود اضطرای یک هواپیما در آلمان پس از شنود مکالمات مشکوک

© Flickr / Woodys Aeroimagesفرود اضطرای یک هواپیما در آلمان پس از مکالمات مشکوک
فرود اضطرای یک هواپیما در آلمان پس از مکالمات مشکوک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک هواپیمای مسافربری در آلمان پس از شنیده شدن مکالمات مشکوک میان سه نفر از مسافرین آن به صورت اضطراری در فرودگاه شهر کلن فرود آمد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، پلیس شهر کلن آلمان شنبه شب اعلام کرد پس از آن که مکالمه‌ای مشکوک به موضوعات تروریستی میان سه نفر از مسافران یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت «ایزی جت» از مبدا لیوبلیانا به مقصد لندن شنیده شد، هواپیما در فرودگاه شهر کلن به طور اضطراری فرود آمد.

فرودگاه کلن با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرد پس از فرود هواپیما، تمام 151 مسافر آن تخلیه و مورد بازجویی قرار گرفتند. به ده هواپیمای مسافربری دیگر نیز دستور داده شد تا در فرودگاه‌های دیگر به زمین بنشینند، اقدامی که به بی نظمی در چندین برنامه پروازی منجر شد.

بر اساس این گزارش،‌ ماموران پلیس یک ساک متعلق به یکی از سه مرد مظنون را پس از بیرون بردن از هواپیما منفجر کردند. هنوز هیچ جزییاتی از هویت افراد بازداشت شده و محتوای ساک منتشر نشده است.

به نوشته روزنامه «بیلد»، سخنگوی پلیس فدرال آلمان نیز اعلام کرد پس از آن که مسافران هواپیما اعلام کردند که سه نفر از مسافران در مورد بمب و مواد منفجره صحبت می کنند، خلبان هواپیما از فرودگاه کلن اجاز فرود گرفت و به طور اضطراری در آن فرود آمد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала