تتلو آرزوی روسیه را در سر دارد (عکس)

© Photo / Pixabayتتلو آرزوی روسیه را در سر دارد (عکس)
تتلو آرزوی روسیه را در سر دارد (عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پست های عجیب امیر مقصودلو "تتلو" در فضای مجازی جنجال گسترده ای به پا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو اکنون مدت‌ها است که خواستار بازی در تیم استقلال تهران است و در این رابطه روز گذشته در صفحه مجازی اینستاگرام خود پستی منتشر كرد كه برای سرمربی استقلال به نهوی جنبه تهدید دارد. تتلو از منصوریان خواسته یا از او تست بگیرد، یا اینكه در چند بازی اول فصل آینده، از استقلال خواهد رفت.
تتلو در اینستاگرام خود نوشت: منصوريان عزيز! بازى تموم شد! من به اندازه كافى پيغام دادم و بازبون خوش و خواهش گفتم! خودتو هى زدى به اون راه! ببين آقاى محترم: يا از من تست مي‌گيرى يا خيلى زود تو چند تا بازى اول اين فصل متاسفانه بر خلاف ميل باطنيم از استقلال ميرى و ميشى عين اون دوستمون حميد درخشان.

#تتلو منصوریان را تهدید کرد! #استقلال

Публикация от Net News — نت نیوز (@netnews2017) Июн 9 2017 в 5:59 PDT

لازم به ذکر است که پست های او به دلیل انتقاد و کامنت های مختلف کاربران که اکثرا مضمون توهین آمیز دارند، پست های منتشر شده خود را مرتی پاک می کند.
بسیاری او را وطن فروش می نامند چراکه او میان صحبت های خود مرتب به رفتن به روسیه و ترک وطنی که آنقدر به آن افتخار می کرد است.

او در این پیام خود که اکنون پاک شده است نوشته بود:
"خيال نكنيد اگه ازم تست نگيريد من بيخيال ميشم و ميميرم!! يادتون باشه كه هدف من روسيه و جام جهانيه!! فقط ميتونين باعث شين زودتر برم! همين!! مطمئنم روسها به اندازه ى ما كند ذهن نيستن و تلاش واقعى رو ميشناسن!! اونموقع فقط شرمندگيش ميمونه براتون تو دنيا 👿 چشاتو وا كن "
اینجا یک سوال مهم از سوی کاربران پیش آمده است و آن این است که در روسیه ای که کسی تتلو را نمی شناسد، چه کسی منتظر اوست و او روی چه حسابی این حرف ها را میزند؟

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала