دروغ شبکه الجزيره درباره تروریسم در قطر (عکس)

© AFP 2023 / Ashraf Shazlyدروغ شبکه الجزيره درباره تروریسم در قطر (عکس)
دروغ شبکه الجزيره درباره تروریسم در قطر (عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبکه الجزيره سخنان دونالد ترامپ در خصوص اتهام قطر به تروريسم را تحريف کرد. امروز در شبکه هاي اجتماعي هشتگ "دروغ شبکه الجزيره" توسط کاربران بارها انتشار يافته است.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از العالم، کاربران در شبکه های اجتماعی، سخنرانی که همه شبکه های ماهواره ای بین المللی پخش کردند از سوی شبکه مدعی اعتبار و صداقت، بطور عمدی در معرض تحریف قرار گرفت.
"عبدالعزیز الخمیس" روزنامه نگار عربستانی در توییتر نوشت: البته الجزیره درگیر است و لازم است که سخنرانی ترامپ را پخش کند. اما تحریف را ملاحظه کنید، تروریست ها فقط به تندوروها تبدیل شده اند. شبکه الجزيره به مترجم مستقل نیاز دارد".

زهیر الحارثی استاد و عضو شورای مشورتی عربستان سعودی به شبکه الاخباریه گفت: شبکه الجزیره مدعی بی طرفی و حرفه ای بودن است، اما تحریف سخنان ترامپ از سوی این شبکه اشتباه فاحشی به شمار می آید.

الحارثی تحریف سخنان ترامپ را فریبکاری، خیانت در امانت رسانه ای دانست و آن را با عنوان هشتک "دروغ شبکه الجزیره" منتشرکرد.

هم اکنون، اين دروغ شبکه الجزیره در صدر توییتر قرار گرفته است.

شایان ذکر است، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، در کنفرانس مطبوعاتی با "کلاوس یوهانیس" همتای رومانیایی خود قطر را به تامین مالی تروریسم متهم کرد.
ترامپ همچنین اشاره کرد که قطر باید هر چه زودتر این حمایت ها را متوقف کند.
عربستان سعودی، بحرین، امارات، مصر، یمن، لیبی، مالدیو، موریتانی، موریس و کومور روابط دیپلماتیک خود را به اتهام حمایت قطر از تروریسم با این کشور قطع کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала