افشاگری "راشا تودی" از یکی از وحشتناکترین خبرهای جعلی درباره سوریه

© Sputnikافشاگری "راشا تودی" از یکی از وحشتناکترین خبرهای جعلی درباره سوریه
افشاگری راشا تودی از یکی از وحشتناکترین خبرهای جعلی درباره سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردبیر شبکه تلویریونی راشا تودی اعلام کرد، خبرنگاران راشا تودی موفق شدند یکی از وحشتناکترین خبرهای جعلی در سوریه درباره پسری که به نماد درد و رنج در حلب تبدیل شد را افشا کنند.

به گزارش اسپوتنیک، مارگاریتا سیمونیان سر دبیرشبکه تلوزیونی راشا تودی گفت: در سفر بعدی کریستین امانپور و تمام کسانی را که بخواهند در صورتی که در هواپیما صندلی خالی باقی بماند با خود به سوریه میبریم و با "عمران" و خانواده اش صحبت می کنیم.

پدر"عمران" به راشا تودی گفت: کلاه سفید ها (دفاع غیرنظامی سوریه) قبل از اینکه به پسرم کمک کنند، مدت طولانی به عکس گرفتن از او پرداختن و باعث وخیم تر شدن جراحات وارده بر وی شدند و از تصاویر "عمران" برای اهداف خودخواهانه خود استفاده کردند. 
لازم به ذکر است که فیلم نجات "عمران" که از سوی "کلاه سفیدها" در تابستان 2016 صورت گرفت در رسانه های غربی به منتشر شد. رسانه های غربی روسیه و سوریه را متهم به بمباران خانه ای در حلب کردند که "عمران" و خانواده اش در آنجا ساکن بوده که در آن یک خانه را نشان می داد که مورد حمله قرار گرفته. وزارت دفاع روسیه نیز به نوبه خود این ادعاها را رد کرد و تروریست ها را عامل این اقدام دانست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала