ابراز همدردی رئیس جمهور فرانسه با ملت ایران

© AFP 2023 / ERIC PIERMONTابراز همدردی رئیس جمهور فرانسه با مردم ایران
ابراز همدردی رئیس جمهور فرانسه با مردم ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور فرانسه در گفتگوی تلفنی با حسن روحانی رئیس جمهور ایران ضمن ابراز همدردی از حادثه تروریستی تهران بر همکاری جهانی برای مبارزه با تروریسم تاکید کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه خبر، امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه در تماس تلفنی با حسن روحانی رئیس جمهوری ایران کشته شدن شماری از مردم ایران را در حمله تروریستی روز گذشته به دولت، مردم و خانواده قربانیان این حادثه تسیلیت گفت و تاکید کرد که دولت و ملت فرانسه در کنار دولت و ملت ایران هستند و ما کاملا آماده توسعه همکاری های خود با تهران برای مبارزه قاطعانه تر با تروریسم هستیم.

حسن روحانی رئیس جمهور ایران نیز ضمن تشکر از تماس تلفنی رئیس جمهوری فرانسه و همدردی با دولت و ملت ایران بویژه خانواده کشته شدگان حادثه تروریستی روز گذشته تهران تاکید کرد؛ این اقدام تروریستی که به شهادت شماری از هموطنان ایرانی انجامید، اراده دولت و ملت ایران را برای مبارزه با تروریسم بیش از گذشته مستحکم تر خواهد نمود.
حسن روحانی افزود؛ مبازه با تروریسم به یک اقدام هماهنگ و جهانی نیازمند است و بی تردید ملت ایران در کنار ملل آزاد جهان به مبارزه خود در برابر پدیده شوم تروریسم ادامه می دهد و تهران در این عرصه آماده تقویت و تعمیق همکاری های خود با پاریس است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала