"تو سوپر هستی! برقص!" کنکور ویژه نوجوانان با استعداد

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر "تو سوپر هستی! برقص!" کنکور ویژه نوجوانان با استعداد
تو سوپر هستی! برقص! کنکور ویژه نوجوانان با استعداد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کانال تلویزیونی "ان تی وی" روسیه همراه با خبرگزاری و رادیو اسپوتنیک به خواست بینندگان تلویزیونی پروژه ای با عنوان "تو سوپر هستی! برقص!" را تهیه می کند.
شرکت کنندگان این برنامه فرصت دارند در برابر حضار بی شمار هنرنمایی کرده با بهترین معلمان رقص معاشرت نموده و خاطرات مانده گار و دوستان جدید را کسب کرده و با ستارگان و بت های خود آشنا شوند.
ما داریم جوان های با قریحه دارای استعداد های برجسته رقص و پایکوبی را جستجو می کنیم. سن شرکت کنندگان کنکور از 7 تا 18 سال است، آنهایی که پدر و مادر خود را از دست دادند می توانند در این برنامه شرکت کنند. شرکت کنند گان این پروژه بوسیله کستینگ مجازی انتخاب می شوند. ما جویای تک رقصان و رقصان جفت هستیم. یکی از رقصان جفت باید جوابگوی مقتضیات کنکور باشد. سن هر دو رقاص نباید فراتر از 18 سال باشد. کنکور در مسکو برگزار می شود. کل هزینه های بلیت رفت و برگشت مسکو برای رقاصان جفت و سکونت و تامین غذای کودکان و بزرگسالان همراه آنها بر عهده کانال "ان تی وی" است. برای دانشاموزان دبیرستانی روند تحصیلی تامین می شود. در این پروژه پرسنل پزشکی و روانشناسان حضور دارند. 
ما جوانانی را جستجو می کنیم که رقص های ذیل را بلد می باشند:
باله (کلاسیک، رومانتیک، مدرن)،
فولکلوریک و محلی و ملی خودی،
تاریخی (کونتردانس، پولونز، بالو و…)،
رقص های اشرفی (آروپایی و آمریکای لاتین)،
رقص های مدرن (رقص آزاد، معاصر، مدرن، جاز- مدرن، هاستل، ستریت دانس، هیپ — هوپ، کرامپ، پوپینگ، لوکینگ، آر اند بی، تکتونیک و…)،
رقص های ورزشی،
شما می توانید اطلاع اضافی را از طریق لینک زیر دریافت کنید.


یادتان نرود کلمه "کنکور" را در نوشته خود ذکر کنید!

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала