تیر اندازی در مجلس ایران

© AFP 2023 / BEHROUZ MEHRI تیر اندازی در مجلس ایران
تیر اندازی در مجلس ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک

به گزارش اسپوتنیک، در حاشیه جلسه علنی امروز در مجلس ایران به تاریخ 7 ژوئن 2017، افرادی ناشناس به یکی از محافظان مجلس تیراندازی نمودند.

این فرد از ناحیه مچ پا مجروح شده است.

به گزارش رسانه های خبری در ایران، فرد مذکور هم اکنون نیز مشغول تیراندازی است. هویت این فرد و علت کار وی هنوز ناشناخته است.

به گزارش تسنیم، درگیری و تیراندازی در ساختمان مجلس همچنان ادامه دارد. در این حادثه یک گلوله هم به جایگاه خبرنگاران اصابت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، ۴ نفر فرد مسلح ساعت 10:30 صبح با تیراندازی وارد مجلس شده و با هدف قرار دادن تعدادی از نیروهای حفاظت مجلس به تیراندازی خود ادامه می‌دادند که ظاهراً سه نفر زخمی شدند.

در حال حاضر از خروج نمایندگان از صحن مجلس و خروج خبرنگاران جلوگیری می شود.

درهای ورودی و خروجی مجلس بسته شده است.

به گفته یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، نیروهای حفاظت مجلس هنوز موفق به بازداشت فرد مسلح مهاجم نشده‌اند. وی همچنان در محوطه مجلس است.

به گزارش خبرنگار تسنیم ، تاکنون 4 تن از نیروهای حفاظت مجلس در جریان این درگیری زخمی شده‌ اند. یکی از ماموران به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

عاملان تیراندازی که 3 نفر هم هستند، همچنان در داخل ساختمان مجلس حضور دارند. 2 تن از این عوامل، اسلحه کلاشنیکف و یک نفر دیگر سلاح کلت کمری داشته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران، از دستگیری یکی از تیراندازان حادثه تیراندازی خبر داد.

به گزارش ايسنا، در جریان حادثه تیراندازی صبح امروز مجلس یک نفر از چهار فرد مسلح دستگیر شدند و تا کنون ۸ نفر نیز مجروح شدند.

به گزارش برخي خبر گزاري ها در ايران، مهاجمان مسلح وارد خیابان های اطراف مجلس شد و در حال تیراندازی است. مردم روی زمین دراز کشیده اند.

تدابير امنيتي شديدي در حال حاضر در خيابان هاي بهارستان برقرار است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала