آیا واژه ضریب هوشی پایین حقیقت دارد؟ (ویدئو)

© Flickr / A Health Blogآیا واژه ضریب هوشی پایین حقیقت دارد؟ (ویدئو)
آیا واژه ضریب هوشی پایین حقیقت دارد؟ (ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با توجه به اینکه مقدار ضریب هوشی بهره هوشی افراد را مشخص می کند این بدان معنی نیست که اگر کسی بهره هوشی کمتری دارد عملا در این دنیا بیهوده آفریده شده است بلکه در هر فردی استعدادهایی نهفته است که با کشف و پرورش آنها می تواند بهترین و موفق ترین فرد در جامعه باشد.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده و پرطرفدار گشته است که در آن از داستان یک ورزشکار بزرگ پرده برمی دارد. این ورزشکار موفق در کودکی توسط معلم خود بارها سرزنش شده بود و معلم او به او گوشزد کرده بود که انسان موفقی نخواهد شد. همچنین همه همکلاسی های او، وی را بخاطر داشتن دست و پاهای کشیده مسخره می کردند. این ورزشکار، از بیش فعالی نیز رنج می برد و داروهای بسیاری برای درمان آن مصرف نمود. پس از چندی طلاق پدر و مادر خود، او را بیش از پیش غصه دار کرد و او خود را فرد شکست خورده ای می دانست که بی استعداد است و در آینده موفق نخواهد شد. اما پس از مدتی او به شنا کردن علاقه پیدا کرد و شنا را بطور جدی در پیش گرفت و توانست خود را در آن اثبات کند. او در سال ۲۰۰۰ میلادی در المپیک شرکت کرد و در ۱۵ سالگی توانست اولین رکورد جهانی خود را بشکند. او اکنون ۳۷ رکورد جهانی دارد. این ورزشکار موفق "مایکل فلپس" می باشد و ۲۳ بار در المپیک قهرمان شده است.


بسیاری از کاربران از این کلیپ استقبال کرده و عنوان کرده اند اگر هر فردی بتواند استعداد ذاتی خود را بشناسد و پرورش دهد هر فرد در نوبه خود یک قهرمان خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала