شایعه ای که در فضای مجازی جنجال آفرین شد(عکس)

© REUTERS / Saudi TVU.S. President Donald Trump places his hands on a glowing orb as he tours with other leaders the Global Center for Combatting Extremist Ideology in Riyadh, Saudi Arabia May 21, 2017
U.S. President Donald Trump places his hands on a glowing orb as he tours with other leaders the Global Center for Combatting Extremist Ideology in Riyadh, Saudi Arabia May 21, 2017 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در شبکه های اجتماعی ادعا شده است که ۱۵ سال پیش سازندگان کارتون پرطرفدار "سیمپسون ها" حرکت جنجالی رئیس جمهور آمریکا با پادشاه عربستان و رئیس جمهور مصر را پیش بینی کرده بودند.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار عکس جنجالی ترامپ با پادشاه عربستان و السیسی مصر، واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت. چندی پیش تصویری در شبکه های اجتماعی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است که در آن به مقایسه تصویر ترامپ و کارتون معروف "سیمپسون ها" می پردازد. شخصیت های داستانی در یکی از قسمت های سیمپسون ها کاملا شبیه شخصیت هایی هستند که همگی دست بر روی گوی جهان گذاشته اند.
شایع شده بود که این قسمت از کارتون پرطرفدار سیمپسون ها ۱۵ سال پیش ساخته شده است و سازندگان این کارتون توانسته اند ۱۵ سال بعد را پیش بینی کنند.
این عکس توسط بسیاری از کاربران به اشتراک گذاشته شده است و جنجال بسیاری در شبکه های اجتماعی به پا کرده است.

بسیاری از کاربران این ادعا را رد کرده اند چرا که شخصیت های موجود در کارتون دقیقا مشابه تصویر هست و حتی جای ایستادن آنها نیز همان می باشد. آنان معتقدند پیش بینی به این دقیقی هرگز نمی تواند انجام شود.
در مقابل بعضی از کاربران دیگر معتقدند در کشور آمریکا همه چیز پیش بینی شده و برنامه ریزی شده است بطوری که سیاستمداران از هم اکنون می دانند ۲۰ سال بعد چه اتفاقاتی خواهد افتاد. به گفته آنان پیش بینی همچین اتفاقی خیلی دور از ذهن نیست و آنها از سال ها پیش می دانستند همچین اتفاقی خواهد افتاد و برای آن برنامه ریزی کرده بودند.
اما چندی پیش این شایعه جنجال آفرین تکذیب شد و به جنجال ها پایان داد چرا که این تصویر مربوط به قسمت جدید سریال سیمپسون هاست و از مدل سازی دقیق آن معلوم است که از روی تصویر واقعی کشیده شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала