اپل از آیپد پرو جدید 10.5 اینچی خود رونمایی کرد

© REUTERS / Beck Diefenbachاپل از آیپد پرو جدید 10.5 اینچی خود رونمایی کرد
اپل از آیپد پرو جدید  10.5 اینچی خود رونمایی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت اپل در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان خود از یک آپید پروی جدید 10.5 اینچی نیز رونمایی به عمل آورد. دستگاه یاد شده از یک چیپ A10X Fusion قدرت می گیرد و پردازش ها در آن به یک پردازنده ی 6 هسته ای سپرده شده اند، در حالیکه یک GPU دوازده هسته ای امور گرافیکی را مدیریت می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از digiato، تبلت مورد اشاره در عین حال از یک نمایشگر True Tone با 50 درصد روشنایی بیشتر بهره می گیرد و ضمن پشتیبانی از ویدئوهای HDR، فناوری با نام ProMotion، توانسته میزان رفرش ریت (Refresh Rate) در آن را به 120 هرتز برساند. برند ساکن کوپرتینو می افزاید در مجموع تغییرات صورت گرفته استفاده از اپل پنسل را لذت بخش تر و دقیق تر خواهند کرد، زیرا نرخ تاخیر عملکرد این گجت جانبی به 20 میلی ثانیه کاهش یافته است.
باید خاطر نشان سازیم آیپد پروی جدید 10.5 اینچی از رفرش ریتی پویا برخوردار است و میزان آن بین 24، 48 و 120 هرتز متغیر خواهد بود. همین امر سبب می گردد عملکرد و کارایی باتری به شکلی چشمگیر بهینه شوند و به مقدار حداکثری خود برسند.

ناگفته نماند که در آیپد پروی 10.5 اینچی جدید حاشیه های صفحه نمایش 40 درصد کاهش یافته اند و از طریق این وضعیت نشان دادن یک کیبرد کامل روی نمایشگر میسر گردیده است. دوربین های آیپد مذکور هم از قطار ارتقا باز نمانده اند و همگی آنها حالا از سنسورهایی مشابه دوربین جلو و پشتی آیفون ۷ بهره مند هستند.

اپل در جریان کنفرانس دمویی از اپی با عنوان «Affinity Photo» را ارائه داد، تا بتواند درباره ی آنچه توسط رفرش ریت 120 هرتزی امکان پذیر می شود، به حضار توضیحات مفصل تری دهد. اهالی کوپرتینو بر این باور هستند که حالا آیپدها ی آنها توانایی مشابه کامپیوترهای دسکتاپ دارند و در مسیری مناسب گام نهاده اند.
نباید این نکته را نیز از قلم بیاندازیم که اپل آیپد پروی 12.9 اینچی را هم به روز رسانی کرده و آن را توسط چیپ A10X Fusion قدرت بخشیده است. هر دوی این آیپدهای تازه وارد با حداقل حافظه ی 64 گیگابایت به دست مشتریان خواهند رسید و در برترین مدل ها میزان حافظه با 512 گیگابایت برابری خواهد کرد.
قیمت مدل های 10.5 اینچی نیز از 649 دلار آغاز خواهد شد و برای نمونه ی 12.9 اینچی این عدد به 779 دلار می رسد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала