وزیر کشور لهستان: باید درهای اروپا به روی مهاجران مسلمان بسته شود

© AFP 2023 / Chris J Ratcliffeوزیر کشور لهستان: باید درهای اروپا به روی مهاجران مسلمان بسته شود
وزیر کشور لهستان: باید درهای اروپا به روی مهاجران مسلمان بسته شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر کشور لهستان در واکنش به حملات تروریستی اخیر در لندن گفت که این نتیجه سیاست چندفرهنگی است و باید به سیاست درهای باز نسبت به مهاجران مسلمان پایان داده شود.

به گزارش "اسپوتنیک"، ماریوش بلاشاک امروز در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: "تهدید حملات تروریستی در اروپای غربی که عاملان آن تروریست های مسلمان هستند، به یک واقعیت تبدیل شده است و پدیده ای جداگانه نیست".
وی ادامه داد: "سیاست چند فرهنگی به معنای عدول از ریشه های اصلی تمدن اروپایی و بالمال مسیحیت بوده و از این رو پی آمدهای بسیار ناگواری بر اروپا داشته است، حالا زمان آن رسیده است که درهای اروپا به روی مهاجران مسلمان از آفریقای شمالی و خاور میانه بسته شود ".
وزیر کشور لهستان با مشارکت کشورش در برنامه مهاجرت اروپا شدیدا مخالفت کرد و گفت: "چیزی که کمیسیون اروپا به ما تحمیل می کند، غیر قابل پذیرش است زیرا که می تواند کشور ما را همچون اروپا غربی در معرض مخاطرات جدی و فاجعه آمیز قرار دهد".
یاداور می شود شنبه شب یک خودروی ون در لندن تعدادی عابر را زیز گرفت و بعلاوه افرادی که سوار بر آن بودند با چاقو به مردم حمله کردند که این حادثه هفت کشته و 48 زخمی بر جای گذاشته است.
پلیس لندن این حمله را تروریستی نامیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала