سلفی حادثه ساز تا آستانه مرگ(ویدئو)

© AP Photo / Gero Breloer سلفی حادثه ساز تا آستانه مرگ(ویدئو)
سلفی حادثه ساز تا آستانه مرگ(ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جان یک کودک به خاطر بی احتیاتی والدین در زمان فیلم و سلفی گرفتن به شدت به خطر افتاد.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی پرطرفدار شده است که در آن خانواده ای مشغول فیلم و سلفی گرفتن از خود هستند به ناگه با حادثه خطرناکی مواجه می شوند. گفته می شود در زمانی که مادر خانواده می خواسته با در آوردن گوشی از خود عکس سلفی بگیرد، کالسکه بچه به خاطر شیب سکو به پایین پرتاب می شود.
این کلیپ تبدیل به یکی از پربازدیدترین کلیپ های شبکه های اجتماعی شده است.

یکی از پر بازدیدترین کلیپ‌های این روزها در شبکه‌های مجازی😱 🆔 @GizmizTel 💯

Публикация от کانال گیزمیز‌‌‌ (@gizmiztel) Июн 1 2017 в 11:33 PDT

در کلیپ منتشر شده، خانواده ای در سکوی انتظار قطار اقدام به گرفتن فیلم سلفی می کنند در حالی که مرد خانواده در حال توضیح شرایط بود در اثر یک بی احتیاطی کالسکه کودک به داخل ریل قطار می افتد و قطاری نیز از دوردست و باسرعت زیاد در حال حرکت در ریل بوده است. مادر خانواده در اثر این حادثه شروع به شیون و ناله می کند و پدر خانواده در یک اقدام شجاعانه و سریع، به داخل ریل رفته و کالسکه کودک را برداشته و بر روی سکوی قطار می گذارد. در حالیکه کودک نجات یافته است اما این بخش کلیپ پرهیجان ترین قسمت است. پدر خانواده پس از نجات کودک باید خود را نجات دهد و قطار بوق زنان به پدر نزدیک و نزدیک تر می شود. در این هنگام پدر خانواده با سرعت غیرقابل وصفی به روی سکو می پرد و قطار با فاصله یک ثانیه از کنار او رد می شود.
با نگاهی به قطار و صحبتی که میان مردم رد و بدل می شود، مشخص شد که این اتفاق در یکی از شهرهای روسیه افتاده است.
بسیاری از کاربران این کلیپ را مشاهده و معتقدند یکی از هیجان انگیز و پراسترس ترین کلیپ های منتشر شده در چند وقت اخیر است.
بسیاری از کاربران شجاعت پدر خانواده را تحسین کرده و معتقدند اقدام به موقع و سریع او جان کودک و خود او را نجات داده است. برخی نیز این اقدام دختر و پسر را عمدی می دانند که برای لایک خوری در فضای مجازی انجام داده اند.
ولی در هر صورت با نگاهی دقیق به آنچه که گذشت می توان مشاهده نمود که قطار در نهایت با فاصله میلیمتری از کنار پدر خانواده گذشت.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала