مجروح شدن 600 هوادار تیم یوونتوس در پایان مرحله فینال

© AFP 2023 / Massimo PincaПострадавшие фанаты "Ювентуса" в Турине
Пострадавшие фанаты Ювентуса в Турине - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نزدیک به 600 تن از هواداران تیم یوونتوس در میدان سان کارلو در زمان تماشای مرحله فینال لیگ قهرمانی بین دو تیم داخلی «یوونتوس» و رئال مادرید درگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فوتبال ایتالیا» مرحله نهایی مسابقه لیگ قهرمانی بین دو تیم «یوونتوس» و «رئال مادرید» با نتیجه 1بر چهار به نفع رئال پایان گرفت. نزدیک به 20 هزار نفر این مسابقه را از صفحه تلویزیون های بزرگ تماشا می کردند. طبق آمار اولیه، بعد از گل سوم رئال به یوونتوس، چند ترقه منفجر کردند که باعث ترس و وحشت مردم شده و در اثر فشار بر هم در همان ابتدا 200 نر مجروح شدند.

احتمال می رود که انفجار ترقه ها باعث نگرانی و هجوم مردم شده باشد. برخی دیگر احتمال می دهند که این اتفاق به دلیل سقوط دروازه های فلزی روی پیاده رو رخ داده باشد. کانال کوریر اعلام کرد که 10 نفر در وضعیت بد جسمانی به سر می برند. تعداد مجروحین همچنان رو به افزایش است.

شاهدان حادثه این حادثه ررا با فاجعه استادیوم بلژیک «ایزل» در مسابقه فینال جام جهانی در ماه مه 1985 بین «یوونتوس» و «لیورپول» مقایسه کردند که در نتیجه سقوط دیوار یکی از سکوها، 39 نفر جان خود را از دست دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала