آمادگی روسیه برای همکاری با بریتانیا و غرب در مبارزه با تروریسم

© Sputnik / Maksim BlinovПредседатель комитета Совета Федерации РФ по международным делам Константин Косачев на заседании Совета Федерации РФ
Председатель комитета Совета Федерации РФ по международным делам Константин Косачев на заседании Совета Федерации РФ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کنستانتین کوساچف: روسیه آماده همکاری با بریتانیا و سایر کشورهای غرب در حوزه مبارزه با تروریسم است.

به گزارش اسپوتنیک، کنستانتین کوساچف رییس کمیته امور بین الملل در شورای فدراسیون اظهار کرد که انفجار در مرکز لندن بسیار وحشتناک بوده و برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم رخ داده است. سناتور روس معتقد است که تروریست ها اقدامات خود را در زمان و فضای بزرگی گسترده اند تا بیش از قبل دیده شوند. بریتانیا برای سومین بار در چند ماه اخیر هدف تروریست ها قرار گرفته است. به گفته وی، تروریست ها به کشوری ضربه وارد می کنند که سیاستش مدتهای مدید در منطقه زندگی تروریسم فعال بوده، سیاستی که بسیاری از مهاجران آن را خصمانه و تجاوزکارانه دانسته، قصد انتقام دارند.

کوساچف در صفحه فیس بوک خود می نویسد: «روسیه از همان ابتدا آماده بود تا همگام با بریتانیا و سایر کشورهای غرب در مبارزه با تهدیدات مشترک شرکت کند. چند فاجعه دیگر باید رخ بدهد تا متحدین آتی ما در حوزه تروریسم بالاخره ذهنیت خود را تغییر دهند؟ یا جهان بینی خود را عوض کنند؟»

سه مرد در یک مینی بوس مرد لندن را در روی پل زیر گرفته اند و بعد از روی پل به پایین سقوط آزاد کرده به روی ماشین های پارک شده در کنار بازار افتاده اند و سرنشینان ماشین با چاقو به عابرین حمله کرده اند. هر سه با شلیک نیروهای پلیس از پا درآمدند. قربانیان این حادثه را شش نفر اعلام کرده اند. با این حال بیش از 30 نفر مجروح شده اند. این سومین حادثه تروریستی در بریتانیا طی دو ماه و نیم اخیر است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала