واکنش ظریف به اظهارات نبویان در شبکه های اجتماعی خبرساز شد (عکس + ویدئو)

© Sputnik / Vladimir Astapkovichواکنش ظریف به اظهارات نبویان در شبکه های اجتماعی خبرساز شد
واکنش ظریف به اظهارات نبویان در شبکه های اجتماعی خبرساز شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ظریف نسبت به اظهارات نبویان نماینده سابق مجلس در خصوص تحویل سردار سلیمانی به آمریکایی ها واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، واکنش ظریف درباره تحویل سردار سلیمانی به آمریکایی ها در شبکه های اجتماعی خبرساز شد.
گفته شده است که ظریف طی مصاحبه ای اعلام کرده است که این اظهارات تنها تهمتی شرم آور بیش نیست و او رابطه بسیار خوبی با سردار سلیمانی دارد. همچنین او اضافه کرده است که از این تهمت چون به سردار سلیمانی هم مربوط می شود به دستگاه قضایی شکایت خواهد کرد و نبویان باید در مورد این تهمت توضیح دهد. ظریف معتقد است که نبویان باید هر چه زودتر از این گناه بزرگ توبه کند چرا که نه فقط به من بلکه به جمهوری اسلامی تهمت بزرگی زده است.


همچنین بر اساس اخبار منتشر شده، وزیر امور خارجه ایران پس از اظهارات نبویان، دیداری با سردار سلیمانی داشت.


بسیاری از کاربران نظرات مختلفی در شبکه های اجتماعی ثبت کردند. بسیاری از کاربران معتقدند که فارغ از هر جناح بندی سیاسی بهترین و آرام بخش ترین عکس این چند روز اخیر این عکس می باشد.
بعضی از کاربران معتقدند که ظریف با دیپلماسی سعی در گشودن گره ها میکند و هرجا دیپلماسی کارساز نبود سردار سلیمانی وارد عمل میشود.
بعضی از کاربران نیز اتحاد این دو فرد و تفکر در دو جایگاه مختلف را تحسین کرده اند و معتقدند این اتحاد بسیار سازنده می باشد و در جهت پیشرفت ایران بسیار مهم و ارزشمند است.
بسیاری از کاربران معتقدند که همه جناحهای سیاسی باید باهم برای آبادی ایران در تعامل باشند و ایران هیچ گاه مختص جناح و فرقه خاصی نبوده و نخواهد بود بلکه به همه نوع تفکر نیازمند می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала