جنگ رسانه ای میان قطر و عربستان بالا گرفت (عکس)

© Photo / Saudi Press Agencyجنگ رسانه ای میان قطر و عربستان بالا گرفت (عکس)
جنگ رسانه ای میان قطر و عربستان بالا گرفت (عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خشم عربستان از كاریكاتور روزنامه قطری بیشتر از پیش شد. خشم سعودی ها بر علیه قطر، بار دیگر به خاطر یک کاریکاتور روزنامه قطری بر علیه مفتی سعودی بر انگیخته شد.

این بار یك روزنامه قطری با انتشار كاریكاتوری از مفتی اعظم عربستان كه پیروان خود را به سوی آتش هدایت می كند، خشم سعودی ها را برانگیخت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، روزنامه قطری «الرایه» مقاله «برخی گروه ها می خواهند مردم از دین نفرت داشته باشند" منتشر كرد و در كنار آن كاریكاتوری از «عبدالعزیز آل شیخ» مفتی اعظم عربستان سعودی ترسیم كرد كه پیروان خود را به سوی آتش هدایت می كند.

انتشار این كاریكاتور سعودی ها را بسیار خشمگین كرده است و روزنامه عربستانی «المواطن» با انتقاد از انتشار این كاریكاتور نوشت: قطر با رسانه ها و روزنامه هایش به هر طریقی می كوشد چهره عربستان، سران و علمای این كشور را مخدوش كند.

این روزنامه در واكنش به كاریكاتور روزنامه قطری افزود: این روزنامه قطری با فرافكنی علیه علمای سعودی، كاریكاتوری از «عبدالعزیز آل شیخ» كشیده و وی را در حال هدایت مردم به سمت جهنم نشان داده است.

فیلتر شدن وب سایت های دو کشور برای شهروندان، بسته شدن مرزهای بین دو کشور به رأس خبرهای فضای مجازی این روزها تبدیل شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала