با سوادترین دستفروش بی سواد سوژه شبکه های اجتماعی (ویدئو)

© Sputnikسوادترین دستفروش بی سواد
سوادترین دستفروش بی سواد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دستفروشی در شهر تهران اقدام به ترویج فرهنگ کتابخوانی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن به معرفی دستفروشی می پردازد که پیشرو در ترویج کتابخوانی در تهران در چهارراه ولیعصر است.
نام این فرد دستفروش "علی شمسی" است و ۲۶ سال سن دارد. او بر روی خود لقب دستفروش بیسواد نهاده است چرا که از نظر او واژه باسواد بار معنایی بالایی دارد و مسئولیت سنگینی بر روی دوش افراد می گذارد. او مدعی است که فقط سواد خواندن و نوشتن دارد اما بیشتر کتاب هایی که برای فروش گذاشته است، خوانده است.
کلیپ با سواد ترین دستفروش بی سواد در شبکه های مختلف اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است و مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

لاکچری ترین #دستفروش تهران را بشناسید؛ ملقب به #بی_سواد، پیشرو در #ترویج #کتاب_خوانی!/شاهزاده دستفروشان ایران در #چهارراه_ولیعصر تهران غوغا کرده است #علی_شمسی نام «#دستفروش_بی‌سواد» را خودش برای خودش انتخاب كرده و در شبكه‌های اجتماعی به این نام فعالیت می‌كند. در يك كانال تلگرامي به همين نام، يادداشت‌های روزانه‌اش را می‌نویسد، درباره شغلش اطلاع‌رسانی می‌كند و اینطور كه می‌گوید، دوستان زیادی از فضای مجازی به دست آورده كه نگاهشان به دستفروشی تغییر پیدا كرده است. او یك تابلو هم دارد كه چهره‌های خوب هفته را به عابران معرفی می‌كند؛ آتش‌نشان‌های فداكار، چهره‌های مطرح اجتماعی و هنری و… یك بخش بساطش را هم به كار‌آفرین‌ها اختصاص داده و هنرهای دستی كسانی كه محصولی تولید می‌كنند را برای فروش، معرفی و بازخورد گرفتن از عابران، كنار اجناسی كه می‌فروشد قرار می‌دهد. #دستفروش_بی_سواد #علی_شمسی #چهارراه_ولیعصر #فرهنگ_سازی #کتابخوانی #انسانیت #تی_وی_پلاس #ویدیو #گزارش_اجتماعی #عود #شمع

Публикация от شبکه تی وی پلاس (@tvpluss) Май 29 2017 в 8:11 PDT

جالب است بدانید که این فرد کتابهایش را به مشتریان قرض می دهد تا آنها هم خوانده و کتاب به دست همه علاقمندان برسد. همچنین افراد مختلف می توانند کتاب های خود را به او اهدا کنند تا او هم به مشتریان خود قرض دهد.
او معتقد است که از علل پیشرفت هر ملتی سطح سواد و خواندن کتاب های بیشتری است و پیشرفت هر فرد به فرد دیگری نیز کمک می کند و همه انسانهای یک جامعه بر روی پیشرفت همدیگر اثر می گذارند.
بسیاری از کاربران کلیپ علی شمسی را پسندیده اند و اقدام او را که باعث ارتقای دانش و فرهنگ می شود را تحسین می کنند.
بعصی از کاربران نیز معتقدند که این دستفروش بی سواد از تمام باسوادهایی که دیده اند، باسواد تر است و به او لقب "با سوادترین دستفروش بی سواد" را داده اند.
عده ای کاربران نیز عنوان کردند که خلاقیت این دستفروش ثابت کرده است که در هر کاری می توان خلاق بود و جامعه به افرادی با احساس مسئولیت او نیازمند است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала