یک تاجر آلمانی، 9000 یورو خود را در بزرگراه گم کرد

© REUTERS / Joe Penneyیک تاجر آلمانی، 9000 یورو خود را در بزرگراه گم کرد
یک تاجر آلمانی، 9000 یورو خود را در بزرگراه گم کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک تاجر آلمانی، نه هزار یورو از پول های خود را در یکی از بزرگراه های شهر بایرن بر باد داد. پلیس آلمان مجبور شد، جاده را به خاطر این کار ببندد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آسوشیتد پرس، در یکی از بزرگراه های بایرن، یک مرد تاجر آلمانی 9000 یورو خود را بر باد داد، این امر باعث توقف چند ساعته اتوموبیل ها در این جاده گردید.

پلیس شهر اینگولشتات (بایرن)  به طور موقت مجبور به بستن بزرگراهی در بایرن شد، تا بتواند پول های پراکنده بر روی سطح جاده را جمع آوری نماید.

این حادثه در شب 27 می رخ داد. در حالیکه یک تاجر آلمانی با موتورسیکلت خود در حال گذر از یک بزرگراه بود، کیسه پلاستیکی در دست وی حاوی 9000 یورو اسکناس کوچک (حدود 570 هزار روبل) پاره شد و تمامی پول ها در جاده پخش شد. این میزان پول، درآمد تنها یک روز این مرد محسوب می گردید.

در این حادثه، مرد در ابتدا به تنهایی اقدام به جمع آوری پولهایش نمود. اما سپس شاهدان این حادثه برای کمک به پلیس زنگ زدند.

پلیس جاده بزرگراه را بست تا بتواند به این مرد کمک نماید. آنها قسمت زیادی از پول بر باد رفته را پیدا کرند، اما در نهایت موفق 1500 یورو از این مبلغ بر باد رفت.

شایان ذکر است در ماه دسامبر نیز در چین، مردم در یکی از خیابان های پایتخت حدود 25000 یوان (حدود 223 هزار روبل) را جمع آوری نمودند. این پول ها به طور تصادفی در خیابان پخش شده بود. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала