بیش فعالی کودک درون ترامپ (ویدئو)

© AP Photo / Richard Drewتعطیلی چهار شرکت مرتبط با عربستان سعودی توسط ترامپ
تعطیلی چهار شرکت مرتبط با عربستان سعودی توسط ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترامپ با ورود به یک مهد کودک، کودک درون خود را شکوفا می کند.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و دست به دست می چرخد که در آن کودک درون رئیس جمهور آمریکا را به تصویر می کشد‌.
این کلیپ در شبکه های اجتماعی سراسر دنیا پخش و منتشر شده و مورد توجه رسانه ها، گروه ها و کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

در کلیپ منتشر شده، رئیس جمهور آمریکا در بازدید از یک مهد کودک شروع به بازی با بچه ها می کند. او با سوار شدن بر توپی بزرگ به پایین و بالا می رود. پس از چند دقیقه همراه رئیس جمهور آمریکا از او می خواد که مهد کودک را ترک کند اما ترامپ که کودک درون خود را یافته است با لجبازی کودکانه می گوید که نمی خواهد بیاید.
پس از اصرارهای زیاد همراه ترامپ، او شروع به داد زدن کرده و می گوید که نمی خواهد بیاید. پس از مدتی او مانند کودکان داد زده و گریه می کند که نمی خواهد بیاید.
کودک درون رئیس جمهور آمریکا وقتی بیش از پیش آشکار می گردد که خود را بر زمین انداخته و غلت می زند و به جمله تکراری خود که من نمی خواهم بیایم گریه کنان ادامه می دهد. حتی برای مقاومت از ترک نکردن مهد کودک او پایه های صندلی را محکم می گیرد. همراه ترامپ پس از مواجهه شدن با این صحنه با آرامش او را غلت زنان به بیرون از مهد کودک هدایت می کند‌.
این کلیپ بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت و تمسخر بسیاری را برانگیخت.
بسیاری از کاربران عنوان کرده اند که او در مهد کودک یا مست بوده است و یا در کل از بیماری روانی خاصی رنج می برد.
بعضی از کاربران نیز ادعا کردند که این شخص ترامپ نبوده و فقط گریمی شبیه ترامپ دارد.
کاربری نیز معتقد است بیش از آنکه کشورهای قدرتمندی مانند ایران و یا روسیه خطر بزرگی برای آمریکا باشد خود شخص رئیس جمهور این کشور تهدیدی بزرگ برای این کشور به حساب می آید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала