سلیمی: دانشگاه آزاد به صورت سلطنتی اداره می‌شود

© Sputnik / Sergey Mamontovافزایش صادرات ایران به ایتالیا
افزایش صادرات ایران به ایتالیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس ایران گفت: یک عده هستند که در دانشگاه آزاد سلطنت‌ می‌کنند و خود را قیّم و همه کاره دانشگاه می‌دانند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران- علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش با بیان اینکه ما 8 ماه قبل از مسائلی که امروز آقای ولایتی مطرح کرده، مطلع بودیم، گفت: ما دائما خواستار برخورد با افرادی مانند آقای میرزاده شده بودیم ولی چون گوش شنوایی نبود برخوردی صورت نمی‌گرفت.

سلیمی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد به صورت سلطنتی اداره می‌شود، اظهار داشت: الان که مسئله باز شده باید قوه قضاییه به وظیفه خود عمل کند و وارد عمل شود، زیرا که دانشگاه آزاد برای ملت است و برای شخص یا گروه خاصی نیست.

وی با ابراز تأسف از اینکه برخی دانشگاه‌ آزاد را ملک پدری خودشان می‌دانند، تأکید کرد: دانشگاه آزاد برای همه ملت و یک نهاد عمومی غیردولتی‌ است.

سلیمی با بیان اینکه یک عده‌ای خود را قیّم و همه‌ کاره دانشگاه آزاد می‌دانند، اظهار داشت: یک عده هستند که در دانشگاه آزاد سلطنت‌ می‌کنند و من امیدوارم، آقای ولایتی این برخوردی را که شروع کرده تا آخر ادامه دهد، زیرا ملت انتظار دارند با کسانی که ثروت‌های عمومی را برای خود مصرف می‌کنند، برخورد شود.

دبیر کمیسیون آموزش مجلس عمده تخلفات صورت گرفته در دانشگاه آزاد را در حوزه پیمانکاری و برخی از استخدام‌ها برشمرد و خواستار آزاد سازی دانشگاه آزاد از چنگال این افراد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من احساس می‌کنم میر‌زاده در این مسئله تنها نیست و باید بررسی شود که چه کسانی با او همراه بودند و بر چه اساسی از وی حمایت کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала