صعود پرسپولیس با شکست قهرمان قطر (ویدئو)

© AFP 2023 / Atta Kenareبرد شیرین پرسپولیس در برابر لخویای قدرتمند
برد شیرین پرسپولیس در برابر لخویای قدرتمند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم های پرسپولیس ایران و لخویای قطر در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه "جاسم بن حمد" دوحه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد حریف خود را شکست داده و جواز حضور در مرحله بعدی این رقابتها را بدست آورد.

به گزارش اسپوتنیک، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر ایران که در بازی رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی در مقابل لخویای قطر با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شده بود در بازی برگشت موفق شد در برابر رقیب قدرتمند خود با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

در نیمه اول این بازی که با استقبال کم تماشاگران قطری همراه بود، این تیم پرسپولیس بود که با هوشمندی وحید امیری و مهدی طارمی مهاجمان خود توانست فلورس مدافع اسپانیایی لخویا را دچار اشتباه کنند تا با یک گل به خودی در دقیقه 23 بازی را 1 بر 0 به سود پرسپولیس کند.

دقایق پایانی نیمه اول با فشار لخویا و ضد حمله های پرسپولیس همراه بود که در نهایت نیمه اول این بازی با همان نتیجه 1 بر 0 به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

​با آغاز نیمه دوم، این تیم لخویا بود که بر فشار حملات خود افزود تا بتواند گل خورده را جبران کند. اما بازیکنان پرسپولیس به خوبی بازی را اداره کرده و در مقابل حملات پرتعداد لخویا مقاومت کردند تا در نهایت لخویا را شکست داده و به جمع هشت تیم برتر آسیا بپیوندد.

در این بازی برای پرسپولیس؛ علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان ، فرشاد احمدزاه، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی به میدان رفتند که علی علیپور، شهاب کرمی و احسان علوان زاده جایگزین مسلمان، رفیعی و امیری شدند.

همچنین تیم فوتبال استقلال خوزستان و سومین و آخرین نماینده ایران در این رقابتها در ورزشگاه "ثانی بن جاسم" شهر دوحه به مصاف تیم الهلال عربستان رفت که با شکست 2 بر 1  از دور رقابتها حذف شد.

شب گذشته نیز، استقلال تهران دیگر نماینده ایران در مقابل العین امارات با نتیجه سنگین 6 بر 1 شکست خورد و از صعود به دور بعدی این رقابتها بازماند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала