فهرست محرمانه لباس های ممنوعه مجریان بی بی سی

© AFP 2023 / Carl Courtلوگوتایپ شبکه تلویزیونی بی بی سی در لندن
لوگوتایپ شبکه تلویزیونی بی بی سی در لندن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فهرست محرمانه لباس هایی که برای مجریان تلویزیون « بی بی سی» ممنوع است منتشر شد.

به گزارش « اسپوتنیک»  به نقل از « ایندپندنت» رسانه های عمومی  نامه  سامانتا اسمیت  سردبیر برنامه Inside Out South West در شبکه تلویزیون « بی.بی.سی»  را منتشر کردند که به « dress-code» — کد پوشش — مجریان تلویزیون اختصاص داشت.

اسمیت در نامه خود  به همکاران پیشنهاد می کند در باره شکل ظاهر  مجریان تلویزیون  صحبت شود و فهرستی تهیه  شود که بر اساس «  تجربیات گذشته — اشتباهات و خطاها » تهیه شده است.

به عقیده اسمیت، خانم های مجری باید  حتما کت پوشیده باشند و در صورت پخش اخبار « غم انگیز» کت سیاه بپوشند.  اگر  کت و دامن و یا کت و شلوار به چند رنگ است، یک قسمت لباس حتما باید فقط به یک رنگ باشد. اسمیت در باره ضرورت پوشش مچ پا صحبت کرد که باید یا با  شلوار پوشیده باشد و یا کفش ساقه بلند.  لباس جینز  در زمان تهیه گزارش های خیابانی  جایز اما  نامطلوب است.

اسمیت همچنین  در باره آرایش مو، به خانم های  مجری پیشنهاد کرد، موهایشان یا تا سر شانه و یا کوتاه باشد. لوازم ممنوعه  در این فهرست عبارتند از:

هر نوع وسیله از  چرم طبیعی و یا مصنوعی، زیورآلات، عینک آفتابی، شلوار کوتاه، شلوارهای گشاد و آزاد، جوراب شلواری با نقش های برجسته، شلوار ورزشی، ژاکت کشباف پشمی، کفش ورزشی، دمپایی و صندل.

در دفتر مطبوعاتی « بی بی سی» اطلاع داده شد  که این نامه برای تعداد مشخصی از کارمندان ارسال شده بود که باید با « مقررات کار و قوانین پوشش کاری» آشنا باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала