شکست سنگین و حذف استقلال تهران از لیگ قهرمانان آسیا

© Sputnikشکست سنگین و حذف استقلال تهران از لیگ قهرمانان آسیا
شکست سنگین و حذف استقلال تهران از لیگ قهرمانان آسیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم فوتبال استقلال تهران دقایقی پیش در دیداری سخت در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات رفت و پس از 90 دقیقه تلاش نتوانست جواز صعود به مرحله بعدی را بدست بیاورد و از گردونه این رقابتها خارج شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال استقلال تهران در بازی برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه هزاع بن زاید امارات در حالی به مصاف تیم العین رفت که می توانست با بدست آوردن یک تساوی به مرحله بعدی صعود کند، با نتیجه سنگین 6 بر 1 بازی را به حریف اماراتی خود واگذار کرد و نتوانست به مرحله بعدی این رقابتها صعود کند.
در این بازی که با حملات و فشار تیم العین در نیمه اول آغاز شد، کایو بازیکن برزیلی این تیم در دقایق 27 و 32 ، عمر عبدالرحمن در دقیقه 49 و 60، لی میونگ‌جو در دقیقه 55 و ناصر الشهرانی دقیقه 75 برای العین امارات و تک گل استقلال را در این بازی همانند بازی رفت، کاوه رضایی در دقیقه 83 به ثمر رساند.
در بازی رفت که در ورزشگاه آزادی به میزبانی استقلال تهران برگزار شد، شاگردان علیرضا منصوریان موفق شدند با گل دقیقه 91 کاوه رضایی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، حریف اماراتی خود راشکست دهند.
از اتفاقات ویژه این بازی می توان به مصدومیت فرشید باقری در دقیقه 25 اشاره کرد که باعث تعویض اجباری این بازیکن شد.
در ادامه این رقابت ها  پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان دو نماینده دیگر ایران طی روزهای آینده به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала