روبات های هوشمند، محافظ مرزهای روسیه می شوند

© Sputnik / Ilya Pitalevروبات های هوشمند، محافظ مرزهای روسیه می شوند
روبات های هوشمند، محافظ مرزهای روسیه می شوند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تکنولوژی جدید روسیه، روبات های نگهبان مرزبان روسی می توانند تا عمق 100 کیلومتری مرزها را رصد نمایند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ولادیمیر کولیشکوف رئیس بخش مرزی سرویس فدرال امنیت روسیه: "مرز های خشکی روسیه ذین پس به یک سیستم هوشمند خودکار، با امکان جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در مورد مرزهای کشور خواهند گردید. در نتیجه نگهبانان مرزی، از راه دور وضعیت مرزها را کنترل خواهند نمود".

28 می روز تجلیل از نگهبانان مرزی روسیه و افسران نیروهای مرزی فدراسیون روسیه در جهت احیای سنتهای تاریخی روسیه و نیروهای مرزی این کشور انتخاب شده است. به همین دلیل امروز، ولادیمیر کولیشکوف رئیس بخش مرزی سرویس امنیتی روسیه خبر روبات های هوشمند محافظ مرزهای روسیه را منتشر نمود.

روسیه در 10 دریا و اقیانوس و مرز آبی برای جلوگیری از نفوذ دشمنان، اقدام به استفاده از روبات های نگهبان مرزبان نموده است. این روبات های هوشمند می توانند تا عمق 100 کیلومتری را رصد کنند.

روبات های هوشمند نگهبان روسیه، می توانند اطلاعات ردیابی شده را به مقر بخش های ویژه نظارتی ناوهای دریایی، زیردریایی ها و نیز به بخشهای نظامی بر روی خشکی ارسال نمایند.

در سال 2016، مقامات مرزی بیش از 1.1 میلیارد روبل برای حفاظت فنی از مرزهای روسیه و تجهیزات مهندسی مرزها صرف نمودند، امسال سهم تکنولوژی مدرن روبات های هوشمند مرزبان، 8 درصد افزایش یافته و به 45 درصد رسیده است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала