سوژه شدن جوراب های گل گلی نخست وزیر کانادا(عکس)

© flickr.com/sharynmorrow/سوژه شدن جوراب های گل گلی نخست وزیر کانادا(عکس)
سوژه شدن جوراب های گل گلی نخست وزیر کانادا(عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جوراب های رنگ شاد، گل گلی، راه راه و طرح دار جاستین ترودو نخست وزیر کانادا مورد توجه بسیاری از رسانه ها و کاربران قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، لباس های رسمی نیز همچون دیدارها دارای چارچوب خاصی هستند که اکثر سران و مقامات عالی رتبه کشورهای جهان آن را رعایت می کنند. برای مثال در دیدارهای رسمی و حتی غیر رسمی پوشیدن جوراب هایی به غیر از سیاه و رنگ های تیره توصیه نمی شود و جوراب سفید به کل با تعریف این نوع دیدارها در تناقص است. ولی نخست وزیر کانادا "جاستین ترودو" مدتی است با پوشیدن جوراب هایی که در محافل رسمی به آن غیر معمول می گویند در جلسات و دیدارها حاضر می شود و خجالتی نیز از این امر ندارد.

. جوراب های گل گلی آقای نخست وزیر سوژه شد

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar) Май 27 2017 в 2:52 PDT

او همچنین چندی پیش در دیدار غیررسمی با رهبران ناتو در بروکسل، با افتخار جوراب های رنگ شاد خود را به آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، نشان داد. مرکل در صفحه رسمی خود زیر این عکس نوشته است که جوراب های عالی ترودو، نخست وزیر کانادا در دیدار مسئولان ناتو در بروکسل، به خرید تازه ی خود می نازد.

ترودو پیش از این نیز در دیدارهای مختلف با پوشیدن جوراب های رنگی، حواس رسانه ها را به خود جلب کرده بود. گفته می شود که او نه تنها مغایرتی بین پوشیدن لباس های رنگی با نخست وزیری نمی بیند بلکه به دیگر مقامات کشورهای مختلف نیز توصیه می کند از جوراب های رنگی استفاده کنند.

واکنش اکثر کاربران نسبت به این اقدام وی مثبت است و کاربرانی در این رابطه می نویسند چقدر خوب است که آدم بدون ترس از قضاوت دیگران رفتار کند.
یادآور می شویم که ترودو پیشتر به خاطر تبریک عید نوروز به زبان فارسی به ایرانیان به شدت میان کاربران ایرانی محبوب شده بود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала