اظهار نظر سیمونیان درباره تشکیل بنیان مقابله با کرملین

© Sputnikاظهار نظر سیمونیان درباره تشکیل بنیان مقابله با کرملین
اظهار نظر سیمونیان درباره تشکیل بنیان مقابله با کرملین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مارگاریتا سیمونیان، سردبیر "راشاتودی" درباره پیشنهاد سالیود کارباخال، نماینده کنگره آمریکا برای تشکیل کمیته مقابله با نفوذ کرملین اظهار نظر کرد .

به گزارش اسپوتنیک، سیمونیان در توییتر خود نوشت؛ کنگره آمریکا بار دیگر اقدام به ارائه یک لایحه همانند زمان جنگ سرد نمود. این فرد به قدری تب دارد که به هذیان گفتن افتاده.

​به گفته سیمونیان؛ حساب تعداد طرح های آمریکا از دست روسیه خارج شده.

سیمونیان اشاره کرد: این پیشنهادات همان طرح های مدرن شده سال 1986 می باشد. وی در ادامه افزود: برای مقابه با ما طرح های زمان ریگان را پیشنهاد می کنند و ممنونیم که طرح های زمان مک کارتی تکرار نمی شود.

پیش از این گزارش شده بود که سالیود کارباخال، نماینده کنگره آمریکا طرحی را با عنوان بنیاد مقابله با نفوذ روسیه به مجلس نمایندگان این کشور ارائه نمود. برای مبارزه با سیاست های کرملین پیشنهاد اختصاص حداقل 100 میلیون دلار و همچنین از تجربیات دوران جنگ سرد استفاده شود که بر اساس آن وزارت امور خارجه به نمایندگی از کنگره آمریکا اقدامات روسیه علیه آمریکا را ارزیابی و به این کنگه ارائه دهد.
بر اساس این طرح کنگره آمریکا با عنوان "RISK Act" وزارت امور خارجه باید تحقیقات گسترده ای نسبت به فعالیت های خرابکارانه مسکو صورت دهد و نتایج آنرا ارائه نماید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала