دیدارهای رونالدو و مسی در ایران (عکس،ویدئو)

© REUTERS / Kai PfaffenbachПортугальский футболист Криштиану Роналду после финального матча между сборными командами Португалии и Франции
Португальский футболист Криштиану Роналду после финального матча между сборными командами Португалии и Франции - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رونالدو و مسی اکنون چندین بار است در ایران با یکدیگر دیدار کرده اند.

احتمال زندانی شدن رونالدو و مسی - اسپوتنیک ایران
احتمال زندانی شدن رونالدو و مسی
به گزارش اسپوتنیک، بدل های کریستین رونالدو و لیونل مسی در ایران که به شدت مورد توجه رسانه های ایران، جهان و کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته اند، بارها با یکدیگر دیدار داشته اند. بر اساس تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، این دیدار ها در یک برنامه ورزشی، در خیابان ، در حواشی انتخابات ریاست جمهوری ایران و غیره برقرار شده است.

#رونالدو_مسی

Публикация от Senator (@_senator110_) Дек 25 2016 в 1:34 PST

رضا علیرضالو معروف به رونالدوی ایرانی از کاندید محبوب خود حمایت کرده بود و عنوان کرده بود که به فکر جوان های ایرانی باشید. او با حضور خود در روز انتخابات در حسینیه ارشاد بسیاری از مردم را تشویق به رای دادن کرده بود و بسیاری از مردم نیز فرصت را غنیمت شمرده و با او عکس یادگاری گرفتند.
چندی پیش نیز شخصی به نام "رضا پرستش" خود را در شبکه های مجازی مسی ایرانی معرفی کرد و بسیار مشهور شد. رضا پرستش بیشتر به خاطر سلفی های فراوانی که با او در فضای مجازی توسط کاربران به اشتراک گذاشته می شود، مشهور شده است.

 

در شبکه های مجازی عکس این دو نفر به کرات منتشر شده است و حتی در بعضی از شبکه ها در مورد آنها نظرخواهی شده است که کدامیک از آنها به بازیکن اصلی شبیه ترند.  
طبق این نظر سنجی بسیاری از کاربران معتقدند که مسی ایرانی بیشتر شبیه مسی واقعی می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала