کشف بقایای کشتی نوح بر روی کوه آرارات

© Sputnik / Lev Garkavyiکشف بقایای کشتی نوح بر روی کوه آرارات
کشف بقایای کشتی نوح بر روی کوه آرارات - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشمندان چینی خبر از کشف تکه چوب هایی از کشتی نوح داده اند. در کوه آرارات، قطعاتی از چوب متعلق به کشتی افسانه ای نوح پیدا شده است.

دانشمندان چینی خبر از کشف تکه چوب هایی از کشتی نوح داده اند. در کوه آرارات، قطعاتی از چوب متعلق به کشتی افسانه ای نوح پیدا شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از محققان چینی، در کوه آرارات زیر لایه ای از برف و آتشفشان، قطعاتی از چوب متعلق به کشتی افسانه ای نوح پیدا شده است.

این تخته چوب عرضی حدود 8 اینچ (20 سانتی متر) دارد، نکته جالب توجه در این که بر روی این تخته باقی مانده از کشتی نوح، چفت و بست هایی هنوز سالم هستند.  

به گزارش کارشناسان، این قطعه چوب قدمتی حدود 4800 سال قبل از میلاد مسیح دارد.

به گزارش سایت "360 درجه پادماسکوا: "در چند صد متری از محل این کشف، یخچال های طبیعی وجود دارند. بر روی سطح این یخ های منجمد، بقایای دیگری از کشتی نوح یافت شده است".

شایان ذکر است، پیش از این نیز گزاش های بسیاری از کشف بقایای کشتی نوح در نقاط مختلف جهان ارائه شده بود. به عنوان مثال در سال 2010 نیز در کوه های آرارات خبر کشف بقایای کشتی نوح منتشر گردید، در سال 2006 نیز، آمریکایی ها خبر از یافتن تکیه هایی از کشتی نوح بر روی خرابه های کوه اورست دادند.

با این حال، در این دو مورد و پس از هر بار بررسی قطعه چوب های یافت شده، ارتباط دقیقی ما بین این تکه چوب ها با کشتی نوح یافته نشد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала