مرحله حذفی لیگ قهرمان آسیا؛ پیروزی استقلال تهران، تساوی پرسپولیس و شکست استقلال خوزستان

© Flickr / Rafa Oteroمرحله حذفی کیگ قهرمان آسیا؛ پیروزی استقلال تهرا ن، تساوی پرسپولیس و شکست استقلال خوزستان
مرحله حذفی کیگ قهرمان آسیا؛ پیروزی استقلال تهرا ن، تساوی پرسپولیس و شکست استقلال خوزستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم های استقلال تهران، پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان سه نماینده ایران درمرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش اسپوتنیک، روز دوشنبه اول خرداد ماه در ورزشگاه آزادی استقلال ایران به مصاف العین امارات رفت و موفق شد با تک گل کاوه رضایی که در دقیقه 1+90 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند این تیم اماراتی را در بازی رفت شکست داده و با کسب سه امتیاز این بازی نیمی از مسیر صعود خود را طی کند. در این بازی "سعید جوما" بازیکن العین امارات در دقیقه 76 و "فرشید اسماعیلی" بازیکن استقلال تهران در دقیقه 84 با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شدند.

روز گذشته نیز پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان دو نماینده دیگر ایران به مصاف حریفان خود از قطر و عربستان رفتند.

ابتدا پرسپولیس در روزی که با محرومیت تماشاگران خود روبرو بود در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم قدرتمند لخویای قطر رفت که با وجود فرصت های گلزنی به نتیجه تساوی در این دیدار رضایت داد. اتقاق ویژه این بازی ضربه پنالی مهدی طارمی مهاجم گلزن این تیم بود که در دقیقه 83 همانند بازی مقابل الریان از دست داد و سرنوشت صعود این تیم به بازی برگشت که روز سه شنبه هفته آینده برگزار می شود موکول شد.

در بازی سوم نیز تیم بحران زده استقلال خوزستان دیگر نماینده ایران در شهر مسقط میزبان الهلال عربستان بود که نیمه اول این مسابقه را با گل "بیت سعید" به سود خود به پایان برد، اما در نیمه دوم این تیم الهلال عربستان بود که با گلهای "زوری" و "کارلوس ادواردو" این بازی را با نتیجه 2 بر 1 به سود خود به پایان رساند تا در بازی برگشت بازی سختی در مقابل این تیم عربستانی در قطر داشته باشد.

  • دیدار برگشت نمایندگان ایران هفته آینده برگزار خواهد شد:

دوشنبه 8 خرداد………… العین امارات — استقلال تهران………………….. 23:15
سه شنبه 9 خرداد………..لخویا قطر — پرسپولیس تهران…………….….…. 23:30
چهارشنبه 10 خرداد……..الهلال عربستان — استقلال خوزستان……..…..….. 00:00

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала