مهمانداران هواپیما چگونه آموزش می بینند؟+(ویدیو)

© Sputnik / Vitaliy Ankovدفترچه یک مهماندار زن هلندی که راز رسوایی جنسی در هواپیما را افشا کرده
دفترچه یک مهماندار زن هلندی که راز رسوایی جنسی در هواپیما را افشا کرده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهماندار باید به زبان خارجی مسلط باشد و از لحاظ ظاهری همیشه مرتب و منظم، با ظاهری آراسته و فرم بدنی متناسب بوده و توان جسمی مناسب داشته باشد زیرا فعالیت در شرایط جوی متغیر و فضای باریک کابین هواپیما شرایط کاری را سخت می کند.

خبرگزاری اسپوتنیک- شرکت‌های هواپیمایی در به‌کارگیری خدمه پروازی خود معیارهای مختلف و بسیار سختگیرانه‌ای دارند. پایگاه اینترنتی «اینسایدر» برخی معیارهای شرکت‌های هواپیمایی برای استخدام مهمانداران، یکی از مهم‌ترین پایه‌های عملیات پرواز را تشریح می کند. عموما اولین اولویت شرکت‌های هواپیمایی این است که از عملکرد صحیح و بی‌نقص خدمه پروازی خود برای امن نگاه داشتن پرواز، اطمینان به عمل آورند.

شرکت‌های هواپیمایی برای استخدام مهمانداران خود نکاتی از قبیل هوش، صبر، کاردانی، مهربانی در عین قاطعیت و انعطاف‌پذیر بودن را در نظر می گیرند.

مهمانداران در حوزه‌هایی چون نجات جان افراد، کنترل موقعیت‌های اضطراری و درمانی، آتش‌سوزی درون کابین و چگونگی تخلیه سریع هواپیما آموزش می‌بینند.این تمرینات به‌طور مستمر صورت می‌گیرد و مهمانداران هواپیما برای حفظ شغل خود موظفند هر‌چندوقت یک‌بار در آزمون‌هایی طاقت فرسا شرکت کنند.

در ادامه گزارش کوتاهی از دوره های آموزش مهمانداران هواپیما مشاهده می گردد:

 

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала