ساخت تنها مسجد کره شمالی توسط ایران(عکس)

© AFP 2023 / Behrouz Mehri ساخت تنها مسجد کره شمالی توسط ایران(عکس)
ساخت تنها مسجد کره شمالی توسط ایران(عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در کره شمالی تنها یک مسجد وجود دارد که گفته می شود آن هم توسط ایران ساخته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است که انتشار خبر مسجد کره شمالی مورد توجه بسیاری از رسانه ها و شیکه های اجتماعی قرار گرفته است. در گزارش های مربوط به این خبر گفته می شود که این مسجد تنها مسجد در کره شمالی است که توسط جمهوری اسلامی ایران و در قلمرو سفارت ایران در پیونگ یانگ ساخته شده است.

. ساخت تنها مسجد کره شمالی توسط ایران در کره شمالی تنها یک مسجد وجود دارد. به گزارش عصرایران به نقل از سایت شبکه الحره، در کره شمالی تنها یک #مسجد وجود دارد و آن نیز توسط ایران و در محوطه سفارت ایران در شهر پیونگ یانگ ساخته شده است. این مسجد به سبک مساجد شیعیان ساخته شده و الرحمن نام دارد. مسجد الرحمان میزبان افراد مسلمان شیعه و سنی است. ایران به سایر #مسلمانان اجازه می دهد وارد مسجد شوند و فعالیت های مذهبی خود را از جمله مشارکت در نمازجماعت، نمازجمعه و دیگر مناسبت ها و اعیاد دینی انجام دهند. مطالب مرتبط: میلیون‌ها #فقیر ایرانی و هیولای گرسنگی http://bit.ly/2dglOa8 فقر، حقوق_بشر و عدالت جهانی http://bit.ly/2fFrTdy ایران: گسترش فقر، کاهش حقوق کارگری http://bit.ly/1SRTJS4 فساد اقتصادی و چگونگی مبارزه با آن در فرایند توسعه اقتصادی http://bit.ly/2dr9xk0 اقتصاد دولتی: عامل اصلی فساد گسترده در اقتصاد ایران http://bit.ly/2eaybD0 #فساد_اقتصادی در ایران http://bit.ly/2cmC8Gd

Публикация от توانا: آموزشكده جامعه مدنى (@tavaana) Май 12 2017 в 8:48 PDT

گفته می شود که این مسجد که الرحمن نام دارد، میزبان تمامی مسلمانان از فرقه های مختلف شیعه و سنی است و به همه مسلمانان اجازه می دهد تا مراسم فرهنگی خود را در این مکان برگزار کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала