کسانی که لاغر شدند و لاغر ماندند از رازهایشان می گویند (ویدئو)

© Sputnik / Alexandr KryazhevУчастники открытого чемпионата Новосибирской области по бодибилдингу, бодифитнесу и фитнес-бикини
Участники открытого чемпионата Новосибирской области по бодибилдингу, бодифитнесу и фитнес-бикини - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محبوبیت اشخاصب که توانستند بر چاقی غلبه کنند روز به روز بیشتر می شود.

به گزارش اسپوتنیک، با فرار سیدن فصل گرما، یکی از راه های مقابله با گرما در فصل تابستان، کم کردن وزن است. روز به روز نیز ویدئوها و مطالب بیشتری از افرادی که خواستند و توانستند لاغر شوند و لاغر بمانند بیشتر در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود. ولی برخی از افرادی که با لاغری خود به عنوان سمبل خواستن و توانستن معروف شده اند. برخی از کاربران به این افراد لقب خواستن توانستن است به معنای واقعی را می دهند.

. اراده پولادین👍👏👏👏

Публикация от توئیت کده 🐤 (@twiit.farsi) Май 2 2017 в 7:07 PDT

از موثرترن راهکارها برای لاغری کم خوردن است که می توان برای کم غذا خوردن در زمان غذا خوردن صحبت کرد، ویا از فیبرها استفاده کنیم. به طور خلاصه پرهیز از افزودنی های چرب همچون مایونز و خامه، گرفتن چربی غذا، نوشیدن آب، جایگزین کردن روغن ، پرهیز از مصرف آبمیوه های شیرین و انواع نوشابه می تواند تاثیر چشمگری بر روی رنود کاهاش وزن داشته باشد.
بسیاری از کسانی که با مشکل اضافه وزن دست و پنجه نرم کرده و موفق می شوند، بعدتر بعنوان مشاور لاغری فعالیت می کنند.

Похудел на 111кг и стал фитнестренером. ✌️💪 Луис Триго весил 185 килограммов. Еще в школьные году ему поставили диагноз «ожирение», однако юноша продолжал в огромных количествах потреблять фаст-фуд. Мужчина признается, что почти всю свою «толстую» жизнь он прожил в унижениях и оскорблениях. Но ни это, ни тяжелое расставание с любовью всей жизни не подтолкнули его к работе над собой.Лишь когда парень попал в больницу и чуть не умер прямо на глазах у врачей, он принял твердое решение — сбросить вес. Луис признается, что самым сложным было отказаться от привычных бургеров и снеков, а первые тренировки были ужасно мучительными. Однако он не сдался и смог перебороть себя. Сейчас бывший неудачник помогает всем, кто не может найти сил преодолеть свою лень и выйти из плена своего желудка. #какпохудеть #фитнес #фитнесинструктор #тренер #здоровье #спорт #сброситьвес #силаволи

Публикация от @infov Апр 12 2017 в 1:53 PDT

رازهایی افرادی که خواستند، توانستند، لاغر شدند و لاغر ماندند بر کسی پنهان نیست.
از مهمترین آنها می توان به حرکت های جسمانی(رقص، ورزش، فعالیت های همراه با حرکت، بازی های)، تغذیه مناسب (روند زیاد به کم صبحانه ناهار شام، به دفعات و در حجم های کوچک و غیره) و از همه مهمتر، داشتن انگیزه، اراده، خواستن و رها نکردن این پروسه اشاره نمود.
البته لازم به ذکر است که این توصیه ها در صورتی به حقیقت خواهند پیوست که شخص به بیماری هایی که سیستم متابولیسم سوخت و ساز بدن را تغییر می دهند مبتلا نباشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала