خود زنی هواداران پرسپولیس (عکس)

© Photoخود زنی هواداران پرسپولیس
خود زنی هواداران پرسپولیس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم فوتبال پرسپولیس تهران با رای کنفدراسیون فوتبال آسیا باید بازی حساس خود برابر لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا را بدون حضور تماشاگران برگزار کند.

به گزارش اسپوتنیک، در دیدار گذشته پرسپولیس تهران در لیگ قهرمانان آسیا برابر الوحده امارات، با توجه به هشدار های داده شده، تماشاگران اقدام به انجام کارهایی از جمله لیزراندازی و استفاده مواد آتش زا کردند که موجب شده ناظر این دیدار اتفاقات فوق را به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش کند.
تیم فوتبال پرسپولیس در سال 2015 به دلیل رفتارهای مشایه تماشاگران خود با محرومیت های تعلیقی مواجه بود که این حکم پس از گذشت دو سال در بازی حساس با تیم لخویای قطر اعمال گردید.

  • بسیاری از اهالی فوتبال معتقدند که محرومیت تماشاگران تنها در فوتبال آسیا اعمال می شود.

 

 

​مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که سابقه بازی در لیگ های معتبر اروپایی را دارد در این باره گفت: من از دیدن این اتفاقات در فوتبال ایران واقعا متاسفم، ما شاهد بودیم که یا دوازدهم در بازی مقابل الوحده چه کمک یزرگی به تیم کرد و باعث جذاب تر شدن باری گردید. وی افزود: چرا باید این چنین تصمیماتی برای جریمه تیم ها گرفته شود و این اقدام را بی منطق ترین تصمیمی که می توان گرفت، دانست. میناوند در ادامه گفت امکان ندارد که این تصمیمات در فوتبال اروپا اتخاذ شود و تیم ها با جرائم نقدی مواجه می شوند، چرا که معتقدند حضور تماشاگر باعث جذایبت بازی می شود.
گفته می شود؛ وحید اسماعیلی یکی از لیدرهای باشگاه پرسپولیس می باشد که با روشن کردن مشعل و آتش بازی و آوردن لیزر به ورزشگاه این محرومیت را برای پرسپولیس به ارمغان آورده. مدیر کانون هواردارن پرسپولیس نیز این مورد را تایید کرد و گفت: وی سابقه انجام رفتارهای مشابهی را نیز داشته و که از سوی باشگاه به دفعات به وی اخطار داده شده بود و با توجه سهل انگاری وی در نهایت موجب محرومیت پرسپولیس در بازی با لخویای قطر شد.

 

حکم محرومیت تماشگران پرسپولیس در پی آن صادر شد که در بازی گذشته پرسپولیس، عده ای بدون توجه به هشدارها اقداماتی انجام دادند که منجر به گزارش آنها توسط ناظر مسابقه شد. در این گزارش استفاده از مواد آتش‌زا مورد توجه قرار گرفته بود.

​پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این زمینه گفت: باشگاه پرسپولیس امیدوار است، این تجربه باعث شود تا در آینده با وجود تلاش‌های فراوان ماموران، برقراری نظم و امنیت، هواداران و تماشاگران ضمن خود مراقبتی، با مسوولان برای جلوگیری از اقدامات اینگونه که به پرسپولیس و هواداران لطمه می‌زند، همکاری کنند.

  • پرسپولیس تهران روز سه شنبه دوم خرداد در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم لخویای قطر می باشد.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала