فجایع جهانی آینده اعلام شدند ( ویدئو)

© Fotolia / Sdecoretفجایع جهانی آینده
فجایع جهانی آینده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در یک میلیارد سال آینده کدام حوادث فاجعه بار رخ خواهند داد؟

به گزارش « اسپوتنیک» به نقل از شبکه « RealLifeLore» « یوتیوب»  کلیپ ویدئویی را  منتشر کرده که در آن حوادث فاجعه باری که ممکن است در میلیارد سال آینده رخ بدهد نشان داده می شوند. پس از 8 هزار سال ممکن است در رابطه با  سال 10000 مسائلی برای نرم افزارها  بروز کند، زیرا برای  اعلام سال تقویمی از  رقم 4 عددی استفاده می شود و نه عدد  5 رقمی.

پس از 50 هزار سال  دوره جدید یخبندان  فراخواهد رسید و آبشار نیاگارا  ناپدید خواهد شد.  در عرض 500 هزار سال، زمین با شهاب سنگی  به قطر یک کیلومتر تصادم خواهد کرد  و 500 هزار سال دیگر  ابر آتشفشان فوران خواهد کرد. تا آن زمان ستاره « ابط الجوزا»  به ابر ستاره جدیدی مبدل خواهد شد.

پس از 50 میلیون سال « فوبوس» بر سطح مریخ سقوط خواهد کرد و  پس از 100  میلیون سال،  شهاب سنگی به قطر 10 کیلومتر با سیاره زمین تصادم خواهد کرد  و «زحل»  بطور کامل حلقه خود را از دست خواهد داد. پس از 500-400 میلیون سال تابش  شدید گاما رخ خواهد داد  که قادر به نابودی  لایه اوزون در زمین خواهد بود.  درخشش نور خورشید  بیشتر خواهد شد  که باعث تغییر اقلیم خواهد شد. سطح دی اکسید کربن بشدت کاهش خواهد یافت  که در نتیجه فرایند « فتوسنتز»  غیرممکن خواهد بود.  و بالاخره پس از یک میلیارد سال، به دلیل  تاثیر گلخانه ای، اقیانوس های  جهان ناپدید خواهند شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала