رسانه های چینی از برنامه های روحانی می نویسند

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiرسانه های چینی از برنامه های روحانی می نویسند
رسانه های چینی از برنامه های روحانی می نویسند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه های گروهی چین می نویسند که حسن روحانی رئیس جمهور ایران و نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور قصد دارد با انتخاب دوباره ، تعهدات و مسئولیت هایش را با توجه به موانع پیش رو در طول چهار سال گذشته تکمیل نماید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، تلویزیون مرکزی چین، خبرگزاری شین هوا و تارنماهای انگلیش نیوز و چاینا ارگ این کشور روز دوشنبه به موضوع انتخابات ریاست جمهوری ایران اشاره کرده و اعلام کردند که «روحانی» نامزد انتخابات ریاست جمهوری از مردم خواسته است برای تحقق چنین هدفی مشارکتی همه جانبه و تمام عیار در پای صندوق های رای داشته باشند.
رسانه های چین نوشته اند که وی تلاش دارد با پیروزی دوباره در انتخابات ریاست جمهوری، برنامه های ناتمامش را تکمیل کند.
در این گزارش آمده است: انتقادهایی که در روزهای اخیر در برخی از مناظره ها از دولت یازدهم شده، باعث گردیده است تا روحانی عزم خود را برای حضور قدرتمندانه در انتخابات جزم‌تر کند و در عین حال می خواهد برنامه هایش را با قدرت به پیش ببرد.
خبرگزاری رسمی چین اطلاع می دهد که دولت یازدهم به گفته حسن روحانی در طول چهار سال گذشته با موانع زیادی روبرو شده است و برای همین نتوانسته است همه تعهدات و برنامه های خود را عملی سازد.
شین هوا می نویسد: رئیس دولت یازدهم ایران در محافل مردمی تاکید کرده، هرگز سعی نکرده است وعده ای بدهد که نتواند عملی کند و به رغم مانع تراشی ها در چهار سال گذشته تلاش می کند تا همه اهداف قول داده را محقق سازد.
تارنمای انگلیش نیوز چین هم می نویسد: رئیس جمهوری ایران از مردم خواسته است با توجه به دستاوردهای گذشته و حصول توافق هسته ای و برای دور شدن و در هم شکستن موانع، به مسیر اعتدال رای بدهند.
تلویزیون چین هم گزارش کرده است که روز ۱۹ می امسال انتخابات ریاست جمهوری در ایران برگزار می شود و بیش از ۵۰ میلیون نفر در این کشور واجد شرایط رای دادن هستند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала