پیانو نوازی پوتین در دیدار با شی جین پینگ (ویدئو)

© Sputnik / Aleksey NikolskyiПрезидент России Владимир Путин перед началом российско-китайских переговоров в рамках Международного форума "Один пояс, один путь" в Китае
Президент России Владимир Путин перед началом российско-китайских переговоров в рамках Международного форума Один пояс, один путь в Китае - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، پیش از برگزاری دیدار خود با "شی جین پینگ" رهبر چین، با پیانو آهنگ "منظره های مسکو از فراز پنجره" را نواخت.

به گزارش اسپوتنیک ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، در سالن انتظار دیدار خود با شی جین پینگ رهبر چین، آهنگ "منظره های مسکو از فراز پنجره" را با پیانوی سالن نواخت.

شایان ذکر است، پوتین برای حضور در همایش بین‌المللی «یک راه —یک کمربند» در چین به سر می برد، وی پس از سخنرانی خود در این همایش، برای دیدار و نشست دو جانبه با همتای چینی خود در یکی از ویلاهای ژونگ نان محل اقامت رهبر چین حضور پیدا کرد.     

پوتین، پیش از آغاز دیدار خود با رهبر چین در کنار پیانو نشست و آهنگ "منظره های مسکو از فراز پنجره" از آهنگ ساز تیخون خرنیکوف و  ملودی "شهر در کنار رود نوای آزاد" را نواخت. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала