خلاقیت در تولید قهوه بی رنگ(ویدئو،عکس)

© AFP 2023 / TOBIAS SCHWARZخلاقیت در تولید قهوه بی رنگ(ویدئو،عکس)
خلاقیت در تولید قهوه بی رنگ(ویدئو،عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به نظر می رسد محبوبیت نوشیدنی های نوین می تواند فراتر از انتظارات سازنده آن پیش برود.

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن از نوشیدنی شفافی صحبت شد که مانند آب شفاف است تنها با این تفاوت که این نوشیدنی آب نبوده و یک نوع قهوه است. مدتی پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، کاربران بسیاری علاقه مند به تست کردن این نوشیدنی جدید و خاص شدند.

کلیپ این نوع قهوه توسط بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر شده است که نشانه استقبال گسترده کاربرانی است که طعم و مزه این نوشیدنی را چشیده اند.

Right here right now #coffee #lovers #clrcff #clearcoffee #tryit

Публикация от Niki Lowrie (@niki_lowrie) Авг 8 2016 в 9:04 PDT

این خلاقیت در تولید قهوه شفاف یا clear coffee توسط دو نفر به نام های "دیوید و آدام نگی" ساخته شده است. آنها به دنبال تولید نوشیدنی ای بودند که دندانها را رنگی و لکه دار نکند و سرانجام به تولید این قهوه دست یافتند.
همان طور که در کلیپ منتشر شده گفته شده است این قهوه از دو جزء دانه های قهوه عربیکا و آب ساخته شده است. این دو نفر نحوه تولید این نوشیدنی بی رنگ که مزه آن همانند قهوه سرد است را فاش نکردند و روش ساخت این نوع قهوه جزء راز های این دو نفر می باشد.

Trying out the latest thing, Clear Coffee. 😍

Публикация от Lia (@lia.s_life) Апр 14 2017 в 5:59 PDT

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی از این خلاقیت استقبال کردند و خواهان نوشیدن قهوه بیرنگ هستند. عده ای دیگر نیز معتقدند پس از دو فاکتور طعم و بوی قهوه رنگ قهوه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. عده دیگر نیز معتقدند که شاید از آب و اسانس قهوه در تولید این محصول کمک گرفته اند.

رستورانی که چهره افراد را روی قهوه پرینت می کند(ویدئو،عکس) - اسپوتنیک ایران
رستورانی که چهره افراد را روی قهوه پرینت می کند(ویدئو،عکس)

با نگاهی کلی به کامنت های نوشته شده در زیر تصاویر و ویدئوهای مربوط به این محصول می توان گفت که کاربران بسیاری به تحسین این خلاقیت پرداخته و عنوان کرده اند برای خلاقیت هیچ محدودیتی وجود ندارد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала